Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی فرانسوی رئال مادرید از عملکرد شاگردانش مقابل بوروسیا مونشن‌گلادباخ به عنوان بهترین بازی فصل تیمش یاد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زین‌الدین زیدان که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (چهارشنبه) در آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 2 بر صفر بوروسیا مونشن‌گلادباخ را در ورزشگاه آلفردو دی‌استفانو از پیش‌رو برداشت تا شروع بد خود در این رقابت‌ها را جبران کند و در نهایت به عنوان صدرنشین گروه B راهی مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها شود، پس از این بازی گفت: هدف ما این بود که به عنوان تیم نخست گروه راهی دور بعد شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما بازی تماشایی را از دقیقه اول تا سوت پایان بازی به نمایش گذاشتیم. ما بازی را به خوبی تحت‌کنترل داشتیم. به اعتقاد من این کامل‌ترین بازی فصل ما بود.

وی افزود: من خودم فوتبالیست بوده‌ام و باید بگویم غیرممکن است که همیشه بتوان در این سطح بازی کرد. با این وجود ما سعی می‌کنیم که حالا و بعد از این همینطور بازی کنیم. ما تنها تحت‌فشار بازی‌های خوبی را به نمایش نمی‌گذاریم، بلکه پیش از این هم بازی‌های خوب دیگری از خود ارائه داده بودیم. این تیم کیفیت لازم را دارد و وقتی مشکلات اوج می‌گیرد، خودش را نشان می‌دهد. برای بازیکنانم خوشحال هستم چون آنها مهمترین چیز هستند. من هم کنار بازیکنانم می‌جنگم و برای‌شان خوشحال هستم. بازی خوبی بود.

سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها تصریح کرد: ما بازیخوانی خوبی در این دیدار داشتیم، چون بوروسیا مونشن‌گلادباخ تیمی است که می‌تواند شما را وادار کند در زمین جابجا شوید اما ما بازی واقعاً تماشایی را از خود به نمایش گذاشتیم. مادریدی‌ها می‌توانند بابت کاری که بازیکنان رئال در این دیدار انجام دادند، به خود ببالند.

آماده باش رئال مادرید برای برکناری زیدان/ تماس کهکشانی‌ها با پوچتینو

زیزو همچنین در خصوص احتمال حضور طولانی‌مدتش روی نیمکت رئال مادرید مثل سرمربی اسطوره‌ای منچستریونایتد گفت: قطعاً من هرگز سرالکس فرگوسنِ رئال مادرید نخواهم شد. نمی‌دانم تا چه زمانی در اینجا خواهم بود و به این موضوع هم فکر نکرده‌ام. من خوش‌شانس هستم که در این باشگاه هستم و دوست دارم حتی در مقاطع دشوار، خوشحال باشم. من در اسپانیا و شهر مادرید زندگی کرده‌ام و می‌خواهم برای مدت طولانی‌تری اینجا باشم.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: زین الدین زیدان لیگ قهرمانان اروپا مونشن گلادباخ رئال مادرید زین الدین زیدان لیگ قهرمانان اروپا مونشن گلادباخ رئال مادرید رئال مادرید ما بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۶۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده روسی: رم می‌تواند اولین تیمی باشد که بایرلورکوزن را شکست می‌دهد

ده روسی به تحسین از تیم ژابی آلونسو پرداخت اما تاکید کرد رم توانایی غلبه بر آنها را دارد.

در آستانه دیدار آاس رم و بایرلورکوزن در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا ۲۰۲۳/۲۴، دنیله ده روسی در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و گفتگویی‌ با خبرنگاران داشت.

به نقل از رمانیوز؛ ده روسی در مصاحبه با خبرنگاران گفت:

لوکاکو؟ با توجه به تمرین دیروز، به نظر می رسد او احساس بسیار خوبی دارد، شاید امروز کمی بیشتر روی‌ او فشار بیاوریم و سپس تصمیم بگیریم. من هنوز شک دارم. اسمالینگ یک جلسه تمرین کامل را انجام داد، امیدوارم او و لوکاکو برسند. در مورد استفاده از یورنته در سمت راست، مطمئناً او می تواند آنجا هم بازی کند.

بایرلورکوزن؟ آنها شکست ناپذیر هستند و این ذهنیت برای لورکوزن ایجاد شده که تحت هر شرایطی شکست ناپذیر هستند. به نظر می رسد فوتبال برای آنها خیلی طولانی تر از ۹۰ دقیقه است. بازیکنان جالبی دارند. من برای مربی آنها احترام زیادی قائل هستم. چیزهای زیادی برای ترس وجود دارد.

گاهی اوقات ما در دقایق پایانی گل می زنیم، اما این موضوع علاوه بر شانس به آمادگی روحی و جسمی نیز بستگی دارد. ما هم اغلب مثل‌ لورکوزن در پایان بازی ها گل می زنیم؛ مثل‌ بازی با فیورنتینا، اودینزه یا ناپولی. هر دو تیم تا آخرین ثانیه مبارزه خواهند کرد. فکر نمی‌کنم شکست‌ناپذیر بودن، بار سنگینی داشته باشد، من هم دوست دارم که شکست ناپذیر باشم، فکر می‌کنم برای آنها مایه غرور و انگیزه است.

پاتریک شیک؟ او در رم پسری قوی‌ بود و حالا در لورکوزن، یک مرد قوی شده است. لورکوزن ترکیبی کامل، قوی و گسترده دارد. آنها به خوبی می دانند که باید چگونه بازی کنند.

ما درک درستی از سبک بازی آنها داریم. می دانیم که باید حمله کنیم اما مراقب هم باشیم. حالا روی بازی اول تمرکز کرده ایم و بعد به بازی برگشت فکر می کنیم. ما به بازی های سال گذشته فکر نمی کنیم، زیرا خیلی چیزها تغییر کرده است. آنها شکست نخورده اند، اما ما می توانیم این کار را انجام دهیم.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • معرفی سرمربی جدید بایرن مونیخ پس از بازی برگشت مقابل رئال مادرید
  • ده روسی: رم می‌تواند اولین تیمی باشد که بایرلورکوزن را شکست می‌دهد
  • استیو مک منمن: تاثیر بلینگام از زیدان و رونالدو نازاریو در رختکن رئال مادرید بیشتر است
  • آنچلوتی: رئال مادرید در سطح خودش ظاهر نشد؛ بازی برگشت در برنابئو هیجان‌انگیز است
  • رئیس بایرن مونیخ: رانگنیک می‌تواند سرمربی بسیار خوبی برای ما باشد
  • شاهکار کارلتو؛ ادامه شکست‌ناپذیری کارلو آنچلوتی مقابل بایرن مونیخ
  • قطعی: کورتوا از لیست بلژیک برای یورو خط خورد
  • زیدان: هرچند تقابل با بایرن مونیخ دشوار خواهد بود اما رئال مادرید، رئال مادرید است
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!