Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@14:08:07 GMT

پرونده قتل در دزفول به سازش انجامید

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۷۶۳۵۵

پرونده قتل در دزفول به سازش انجامید

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: سالهای گذشته یک فقره قتل در یکی از ۲ طایفه  عرب زبان شهر حمزه این شهرستان اتفاق افتاد که با اعدام یکی از افراد طایفه مقابل، درگیری بین آنها شدت گرفت .
محمد رضا لیلی زاده افزود: این درگیری‌ها با تیراندازی و آتش زدن مغازه و خانه همراه بود و موجب رعب و وحشت اهالی شده بود و بارها نشست هایی به منظور برقراری سازش انجام شده بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: در نشستی که با حضور نماینده دادستان، نیروی انتظامی ، بزرگان و سران طایفه‌ها و با همکاری حوزه مقاومت انصارالحسین (ع) شهر سیاه منصور برگزار شد، سازش برقرار و مقرر شد در این خصوص درگیری ایجاد نشود تا احکام قضایی صادر شود.
فرمانده بسیج ناحیه مقاومت دزفول از همکاری این ۲ طایفه در برقراری سازش و امنیت منطقه قدردانی کرد .

برچسب‌ها دادگستری دزفول خوزستان سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری دزفول خوزستان سازمان بسیج مستضعفان دادگستری دزفول خوزستان سازمان بسیج مستضعفان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۶۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملین رعب و وحشت در نقده دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان نقده از دستگیری ۵ نفر از اراذل و اوباش که با انجام اقدامات مجرمانه، امنیت و آسایش شهروندان را سلب کرده بودند، خبر داد.

حسام صلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی از دستگیری ۵ نفر از اراذل و اوباش فعال در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این افراد با انجام اقدامات مجرمانه، امنیت و آسایش شهروندان را سلب کرده بودند.

وی با اشاره به اقدامات این افراد افزود: شب گذشته در پی وصول خبر نزاع و درگیری و ایجاد رعب و وحشت در سطح شهرستان، بلافاصله، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نقده ادامه داد: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی توسط پلیس تمامی عوامل دخیل در این نزاع شناسایی شدند.

وی عنوان کرد: با هماهنگی قضائی به عمل آمده، در کمترین زمان ممکن یک نفر از این اراذل و اوباش در شهرستان وقوع جرم و ۴ نفر دیگر در یکی از شهرستان‌های همجوار دستگیر و به همراه آلات مورد استفاده در نزاع و درگیری، جهت سیر مراحل پرونده، تحویل مقام قضائی شدند.

کد خبر 748862

دیگر خبرها

  • عاملین رعب و وحشت در نقده دستگیر شدند
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • صلح دوطايفه دهمرده و مير در شهرستان هيرمند
  • سازش ۲۵ درصدی در پرونده‌های طلاق خراسان رضوی
  • با مشارکت مردمی صلح و سازش در پرونده های قضایی تحقق پیدا می کند
  • بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله | مقاومت محیط‌ بانی در برابر اقدام غیر قانونی میراث فرهنگی | توضیحات فرمانده یگان محافت محیط زیست
  • تحقق صلح و سازش در پرونده‌های قضایی با مشارکت مردمی
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت