Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ حمیدرضا دهنوی رئیس پلیس راهور خراسان رضوی با اشاره به محدودیت‌های اعلام شده از سوی ستاد ملی کرونا، گفت: وکالت نامه‌های متقاضیان خرید و فروش وسایل نقلیه که اعتبار آن‌ها از اول آذر ماه تا پایان آخرین روز محدودیت های اعلام شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا منقضی شده باشد، مشمول تمدید اعتبار و دریافت خدمات شماره گذاری خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‏او افزود: مراکز تعویض پلاک مرکز خراسان رضوی، خدمات شماره گذاری را از طریق نوبت دهی اینترنتی انجام می‌دهند.   بیشتر بخوانید آغاز فعالیت مراکز تعویض پلاک خراسان رضوی از ۲۲ آذر ماه   رئیس پلیس راهور خراسان رضوی ادامه داد: شهروندان باید قبل از مراجعه نسبت به دریافت نوبت اینترنتی از طریق سایت اقدام کنند.   انتهای پیام//ف.ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وکالت نامه مراکز تعویض پلاک پلیس راهور خراسان رضوی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۶۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست‌های انتخاباتی منتسب به شورای وحدت فاقد اعتبار است

معاون روابط عمومی و رسانه شورای وحدت بیان کرد: فهرست انتخاباتی شورای وحدت منحصراً از طریق وب‌سایت و کانال‌های رسمی این شورا منتشر خواهد شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، احسان محمدحسینی معاون روابط عمومی و رسانه شورای وحدت طی بیانیه‌ای اعلام کرد: با عنایت به اصول حرفه‌ای و پرهیز از ایجاد شائبه و جلوگیری از انتشار شایعات بی‌اساس برای هموطنان عزیز و رسانه‌های کشور، ارائه هرگونه فهرست انتخاباتی منتسب به شورای وحدت در هر خبرگزاری و یا پایگاه خبری و فضای مجازی، فاقد اعتبار است.

فهرست انتخاباتی شورای وحدت منحصراً از طریق وب‌سایت و کانال‌های رسمی این شورا منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چالوس یک طرفه شد
  • ثبت بیشترین تخلف سرعت در محور ارومیه- مهاباد
  • این خودروها پلاک ملی نمی‌ گیرند
  • نسل جدید خودروهای برقی چین در راه بازار
  • ۲۱ میلیون تردد در جاده های استان تهران ثبت شد
  • فهرست‌های انتخاباتی منتسب به شورای وحدت فاقد اعتبار است
  • خودروهای برقی خطرناکند؟
  • خودروهای برقی به سرنشینان دیگر خودروها آسیب می‌رسانند
  • ۴۳ روستای محروم خراسان رضوی از آب پایدار برخوردار شدند
  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای خودرو توسط پلیس تهران بزرگ