Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@10:05:52 GMT

بیکاری کرمانشاه با جهاد همه‌جانبه برطرف می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۷۶۴۳۶

بیکاری کرمانشاه با جهاد همه‌جانبه برطرف می‌شود

به گزارش ایرنا، آیت الله مصطفی علما روز پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه که در محل نمازخانه این سازمان برگزار شد، اظهارداشت: کشاورزی و دامداری مهمترین ظرفیت این استان است که باید به خوبی از آنها برای توسعه استفاده کنیم.
وی افزود: نخود دیم کرمانشاه ۶ برابر نخود سایر نقاط کشور پروتئین دارد که باید به خوبی از این ظرفیت برای کشور استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه جهاد کشاورزی می تواند به شکل علمی برای توسعه کشور کار کند، افزود: باتوجه به منابع و معادن ما روی زر نشسته ایم اما باید نقش خود را با جهاد تقویت کنیم تا بخوبی از منابع در راستای پیشرفت استفاده شود.
وی با تاکید بر اینکه ما در مقابل جوانان کشور مسوول هستیم، گفت: ما در رابطه با منزل، اشتغال و ازدواج جوانان موظف هستیم و باید به آنان کمک کنیم.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در بخش دیگری از صحبت های خود ارتحال آیت الله یزدی را یک‌ ضایعه بزرگ برای کشور دانست و اظهارداشت: ایشان قبل و بعد از انقلاب در تفکر انقلابی و اسلامی بود و باشحصیتی جامع به پیشرفت امور کمک می کرد.
آیت الله علما با تاکید بر اینکه ما باید به تکلیف خود عمل کنیم، گفت: امام راحل همواره تاکید داشت که باید به تکلیف خود عمل کنیم و حتی در دوران جنگ تحمیلی فارغ از پیروزی و شکست جهاد را تکلیف می دانست.
وی همچنین به ترور دانشمند کشورمان اشاره کرد و افزود: شهید فخری زاده را ترور کردند چون فهمیده بودند که ایشان می تواند منجر به تحول در کشور شود.
به گزارش ایرنا، در این مراسم حجت الاسلام سیداسماعیل حسینی مقدم نماینده پیشین ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه تودیع و حجت الاسلام محمد آفتابی به عنوان نمانیده جدید ولی فقیه در این سازمان معارفه شد.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی کشاورزی کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی کشاورزی کرمانشاه وزارت جهاد کشاورزی کشاورزی کرمانشاه اخبار کنکور جهاد کشاورزی ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۶۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ صالح محمدی با اشاره به اهمیت رعایت تقویم زراعی برنج در افزایش کیفیت محصول و کاهش خسارت‌ها افزود: تا کنون شالیکاران گیلانی ۱۶۷ هزار هکتار از مزارع خود را با آب‌های سنتی و سطحی شخم زده اند که باید کشاورزان باید هرچه سریعتر مزارع خود را برای کشت برنج آماده کنند. 
رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان همچنین با اشاره به اینکه تا کنون ۱۵۶ هزار هکتار از شالیزار‌های گیلان خزانه گیری شده گفت: ضدعفونی و جوانه دار کردن بذر، آماده سازی و خزانه گیری برنج، ایجاد زهکش در زمان وزش باد و بارندگی، هوادهی و کنترل دمای خزانه برنج به ویژه در ساعات گرم روز‌های آفتابی از مهمترین اقداماتی است که کشاورزان باید توجه داشته باشند. 
وی اضافه کرد: تعریض و ترمیم مرز کرت‌ها، لایروبی آب بندان‌ها، ترمیم کانال‌های آبرسان و سردهنه‌ها باید در اولویت قرار گیرد. 
گیلان ۲۳۸ هزار هکتار شالیزار و ۳۰۰ هزار شالیکار دارد.

دیگر خبرها

  • برداشت سه تن زعفران از مزارع لرستان
  • پیش‌بینی برداشت بیش از ۲۰۰۰ تن گل محمدی در خراسان رضوی
  • صدور سه هزار و ۳۵۴ پروانه گلخانه خانگی درسیستان وبلوچستان
  • تولید یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی
  • هرس و تکریب نخلستان‌های استان بوشهر با ۹ میلیارد ریال
  • ثبت ۵۷۴ واحد پرورش طیور از قزوین در سامانه سماصط
  • گروه هوش مصنوعی سازمان جهاد کشاورزی فارس تشکیل شود
  • ۵۰ طرح آبیاری در اراضی کشاورزی قزوین اجرایی شد
  • ۴۱ مرکز خرید گندم در اردبیل راه‌اندازی شد
  • درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی