Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@16:34:06 GMT

صدور شناسنامه برای ۴۳ اتباع خارجی در همدان

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۷۶۵۰۸

صدور شناسنامه برای ۴۳ اتباع خارجی در همدان

مصطفی آزادبخت روز پنجشنبه در این آیین رونمایی از صدور شناسنامه برای اتباع خارجی در ثبت احوال شهرستان همدان بیان کرد: در راستای اقدامات اسلامی و انسانی جمهوری اسلامی نمایندگان مجلس شورای اسلامی سال گذشته قانونی تصویب کردند که بر اساس آن به فرزندان دارای مادران ایرانی و پدران خارجی شناسنامه ارائه شود.

وی ادامه داد: آیین نامه اجرایی این قانون توسط هیات دولت ابلاغ و ارسال شد و این اقدام مناسب موجب هویت دار شدن افرادی که دلبستگی و وابستگی به ایران دارند، شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری همدان بیان کرد: ثبت احوال همدان به عنوان یک اداره کل نمونه و موفق، در اجرای این طرح نیز پیشگام بوده و تاکنون از بین ۱۷۴ متقاضی برای ۴۳ نفر شناسنامه صادر کرده است.

آزادبخت اضافه کرد: اعتقاد و مرام ایران اسلامی این است بهترین خدمت را به مردم ارائه دهد در این میان اجرایی شدن این قانون هم بازتاب بسیار خوبی برای نظام جمهوری اسلامی به ویژه در بخش بین الملل داشته است.

وی ابراز امیدواری کرد: این افراد با اخذ شناسنامه از ثبت احوال جمهوری اسلامی به عنوان شهروندان این کشور نقش مثبت و سازنده ای برای مملکت داشته باشند.

برچسب‌ها اتباع خارجی همدان استانداری همدان مدیرکل ثبت احوال همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اتباع خارجی همدان استانداری همدان مدیرکل ثبت احوال همدان اتباع خارجی همدان استانداری همدان مدیرکل ثبت احوال همدان اخبار کنکور ثبت احوال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۶۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با اتباع غیرمجاز در خراسان رضوی

نشست معاون امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی با مدیرکل و کارکنان اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی امروز در محل این اداره کل برگزار شد. 

حسین شرافتی در ابتدای این نشست ضمن ارائه گزارش از اهم فعالیتهای صورت گرفته در خصوص اتباع و مهاجرین خارجی استان در سال گذشته به بیان برنامه ها، طرحها و فعالیتهای پیش روی این اداره کل همسو با سیاست های سازمان ملی مهاجرت در سال ۱۴۰۳ پرداخت.

محمد زهدی با بیان اینکه با هرگونه حضور اتباع غیرمجاز در استان خراسان رضوی بصورت جدی برخورد خواهیم نمود، خاطر نشان ساخت: اداره کل اتباع خراسان رضوی بعنوان دبیرخانه قرارگاه طرد اتباع غیرمجاز و دستگاههای امنیتی و انتظامی مرتبط نقش مهمی ایفا خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ارسال پیامک سامانه سهما به اتباع خارجی
  • مهاجرین پیامک سامانه «سهما» را جدی بگیرند
  • برای تعویض شناسنامه با چه مدارکی به کجا مراجعه کنیم؟
  • طرح واکسیناسیون اتباع خارجی + فیلم
  • شرایط جدید ورود وسایل نقلیه اتباع خارجی به ایران
  • مدارک لازم برای تعویض شناسنامه در ۱۴۰۳ + جزئیات
  • برخورد با اتباع غیرمجاز در خراسان رضوی
  • زنجیره ارزش گردشگری درآمد پایدار همدان را تضمین‌ می‌کند
  • ممنوعیت به‌کارگیری اتباع خارجی غیرمجاز در زنجان
  • تحصیل ۷۰ هزار اتباع خارجی در خراسان رضوی