Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عبدالکریم جمیری روز پنجشنبه در نشست بررسی حوادث و آسیب‌های  ناشی از بارندگی‌های شهرستان گناوه در فرمانداری افزود:اگر امکان ذخیره سازی روان آب‌های حاصل از بارندگی‌های روزهای اخیر در استان بوشهر وجود داشت سیلاب رخ نمی‌داد و سال‌های آینده با کم آبی روبرو نمی‌شدیم.

وی گفت: در این استان میزان روان آبی که بدون استفاده به دریا می‌ریزد بیش از آن نیاز مصرفی استان است و اگر بموقع برای مهار آنها اقدام نشود به تهدید تبدیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمیری اظهارکرد: در بارندگی‌های اخیر شهرستان گناوه به جای اینکه از این نعمت الهی استفاده شود، آسیب زا شد که علت آن به گذشته برگردد که زیرساخت‌ها و منابع فراهم و تامین نشده‌است.

وی گفت: باتوجه به بارندگی‌های  اخیر که به شهرستان گناوه آسیب‌هایی وارد کرده‌است، بخشداران و مدیران این شهرستان با جمع بندی دقیق مسایل و مشکلات این مناطق را ارزیابی و به فرماندار ارایه کنند.

جمیری ادامه داد: اگر این روند با اولویت‌بندی مسایل و مشکلات، هماهنگ دنبال شود باتوجه به  شرایط موجود کمبود منابع مالی دولتی، بخشی از آنها برطرف خواهد شد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: اگرچه استفاده مردم منطقه از مسئولیت‌های اجتماعی بخش نفت و گاز و پتروشیمی حق آنان است و باید نصیبشان شود، اما نباید از منابع و درآمدهای دیگری که در شهرستان وجود دارد، غافل شد.

جمیری گفت: مجموعه‌های شیلات، تامین اجتماعی، مالیات، گمرک و  بندر که از ظرفیت و فرصت‌های مغتنم در این شهرستان است باید نهایت استفاده را در ماجرای سئولیت‌های اجتماعی خود به مردم این منطقه برسانند.

وی بیان کرد: بازاریان گناوه در ابتدای شیوع ویروس کرونا در پیک خرید و فروش اقدام به تعطیل کردن مغازه‌های خود کردند اما کمک و حمایتی از آنها نشد.

جمیری افزود: برای حمایت بازارایان گناوه دستگاه مالیاتی در زمینه معافیت و  بخشودگی‌ها برای آنان کاری کند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت:  باید تلاش شود تا در سطح شهرستان کمک‌ها به سمت مردم هدایت شود.

بارندگی‌های اخیر شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر خسارت و آسیب به حوزه های راه، برق، کشاورزی و دامداری وارد کرد.

برچسب‌ها بوشهر بارندگی منابع طبیعی و آبخیزداری گناوه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر بارندگی منابع طبیعی و آبخیزداری گناوه بوشهر بارندگی منابع طبیعی و آبخیزداری گناوه اخبار کنکور شهرستان گناوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۶۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی آب، برق و راه برخی از روستاهای بخش شنبه و طسوج مسدود کرد

علی بحرانی در بازدید از راه‌های روستایی بخش شنبه و طسوج در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در چند روز اخیر شاهد بارش خوب باران در نقاط مختلف شهرستان بودیم که منجر به خوشحالی مردم شده است.

فرماندار دشتی افزود: از ظهر امروز نیز موج شدید باران در شهرستان شروع شد و بالا آمدن آب دره‌های فصلی منجر به مسدود شدن راه شنبه_ درویشی، باغان _ کردلان شده است.

بحرانی بیان کرد: در حال حاضر آب، برق و تلفن روستاهای کردلان، باغان قطع است.

وی از آمادگی کامل نیروهای دستگاه‌های خدمات رسان در شهرستان خبر داد و گفت: به محض پایین آمدن آب سریعاً نیروهای خدمات رسان وارد روستا می‌شوند و مشکل آب و برق حل می‌شود.

بحرانی یادآور شد: انتظار داریم مردم از تجمع در مسیر رودخانه و دره‌های فصلی جدا خودداری کنند..

کد خبر 6095217

دیگر خبرها

  • دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»
  • بارندگی آب، برق و راه برخی از روستاهای بخش شنبه و طسوج مسدود کرد
  • بارندگی شدید و آبگرفتگی معابر در گناوه
  • مسدود شدن جاده گردنه تنگ توکلی به سمت کنگان بوشهر
  • پیکر شهید دفاع مقدس بوشهری پس از ۴۰ سال شناسایی شد
  • علی‌اف: صلح در قفقاز جنوبی تنها از طریق عادی‌سازی روابط باکو-ایروان حاصل می‌شود
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • ذخیره‌ ۶ میلیون مترمکعب روان‌آب در سازه‌های آبخیز‌داری سمنان
  • قالیباف: اراده دولت و مجلس اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است
  • بدون آرام‌سازی اقتصاد امکان انجام هیچ کاری نیست