Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد وحیدی در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به آخرین تصمیمات هیات حل اختلاف خراسان شمالی درباره پرونده یکی از اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد اظهار کرد: پرونده‌های موجود نسبت به این فرد در محاکم مختلف به همراه دفاعیات این عضو شورای اسلامی شهر بجنورد در جلسه امروز مطرح و بررسی شد.

نماینده مردم بجنورد به تصمیم‌گیری اشاره‌شده در این جلسه اشاره کرد و گفت: به راین اساس جمشید گریوانی با تصمیم هیات استانی حل اختلاف به‌صورت مادام‌العمر از حضور در شورای اسلامی شهر منع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این تصمیم هیات حل اختلاف استانی پس از اعتراض فرد موردنظر، به شورای مرکزی حل اختلاف ارجاع شده و در آنجا تصمیم‌گیری نهایی انجام می‌شود.

وحیدی افزود: در صورت تصویب این مصوبه در هیات مرکزی حل اختلاف حتی حضور این فرد در شورای اسلامی شهر بجنورد نیز امکان‌پذیر نخواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بجنورد شورای شهر خراسان شمالی مصاحبه شورای اسلامی شهر شهر بجنورد حل اختلاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۶۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازش ۲۱۲۳۲ فقره پرونده در جنوب کرمان

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در شورای معاونین (شورای برنامه ریزی) دادگستری کل استان کرمان گفت: شورا‌های حل اختلاف جنوب استان کرمان طی پارسال مجموعا به ۶۰ هزارو ۸۹۳ فقره پرونده رسیدگی کرده اند و درصد پرونده‌های سازش شده به پرونده‌های مختومه در شورا‌های حل اختلاف جنوب استان طی پارسال ۳۵ درصد است.

وی افزود: طی پارسال ۶۱ هزارو ۱۷۹ فقره پرونده به شعب شورا‌های حل اختلاف در ۹ حوزه قضایی جنوب استان کرمان وارد و ۶۰ هزار و ۸۹۳ فقره پرونده با سازش مختومه شده است.

عالی‌ترین مقام قضایی استان کرمان به فعالیت شعب شورا‌های حل اختلاف ویژه زندان در شهرستان‌های جیرفت، کهنوج و منوجان اشاره و بیان کرد: طی پارسال ۳۷۷ پرونده به این شورا‌های حل اختلاف وارد و ۳۸۰ پرونده مختومه شده که از این تعداد ۳۴۶ پرونده به صلح و سازش ختم شده است.

حجت الاسلام حمیدی تصریح کرد: طی پارسال تعداد ۳۸ زندانی با کمک شورا‌های حل اختلاف ویژه زندان از زندان‌های جنوب استان کرمان آزاد و ۱۱ فقره پرونده قتل به سازش منجر شد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان ضمن اشاره به فلسفه تشکیل شورا‌های حل اختلاف، اولویت اول در نهاد مذکور را زمینه سازی برای اصلاح ذات البین اعلام و از تلاش صادقانه همکاران قدردانی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • شورای روستا یک نهاد مردم سالاری است
  • سازش ۲۱۲۳۲ فقره پرونده در جنوب کرمان
  • مردم کردستان برای حل اختلاف به صلح‌یاران مراجعه می‌کنند
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس
  • شورا‌های اسلامی نمونه استان کرمان مشخص شدند
  • ۲۰ درصد سهم تامین اعتبار اتوبوس‌های بجنورد برعهده شهرداری است
  • تامین ۲۰ درصد سهم اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری
  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • شوراها پشتوانه مالی ندارند
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها