Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس به نوعی قربانی حرکت نژادپرستانه داور یکی از دیدارهای لیگ قهرمانان اروپا شده است. خبرگزاری میزان - در شرایطی که چیزی تا حضور تیم فوتبال پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا باقی نمانده، مسئولان این باشگاه همچنان در تلاش هستند تا بلکه بتوانند برای همین یک بازی محرومیت عیسی آل‌کثیر را تعلیق کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  با این حال اتفاقات دو شب پیش در بازی تیم‌های فوتبال پاری‌سن‌ژرمن و باشاک شهیر ترکیه، باعث شده تا پالس‌های منفی به سمت فیفا و دادگاه عالی ورزش (CAS) برود. در این دیدار داور چهارم مسابقه به یکی از بازیکنان باشاک شهیر توهین نژادپرستانه می‌کند که همین مسئله باعث ترک زمین از سوی دو تیم و اخراج داور مورد اشاره توسط یوفا می‌شود.

از طرفی، در چنین مواقعی در پرونده‌ها بحث توهین نژادپرستانه ذکر می‌شود که این مسئله تفاوت چندانی با حکم آل‌کثیر ندارد. در حکم مهاجم پرسپولیس هم همین مسئله عنوان شده و حالا با پررنگ شدن دوباره این موضوع در سطح فوتبال جهان، فیفا و دادگاه CAS بیش از پیش مصمم به ریشه‌کن کردن این اتفاقات شده‌اند و می‌خواهند با جرایم سنگین از بروز دوباره چنین اتفاقاتی جلوگیری کنند.

به همین خاطر، با وجود تلاش‌های باشگاه پرسپولیس، بعید به نظر می‌رسد آل‌کثیر حتی برای حضور در فینال حکمش تعلیق شود و تیم یحیی گل‌محمدی باید بدون ستاره خط حمله خود در این دیدار سخت و حساس پنجشنبه هفته آینده به مصاف نماینده شرق آسیا برود. بیشتر بخوانید: واکنش سمیعی به حضور شهردار تهران در اردوی پرسپولیس: تمام پروتکل‌های بهداشتی رعایت شد

انتهای پیام/

برچسب ها: عیسی آل کثیر پرسپولیس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس عیسی آل کثیر پرسپولیس آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۶۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل دیدنی آندره آیو به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 1-۲ لوآور)

گل دیدنی آندره آیو به پاری سن ژرمن را مشاهده می کنید.

دانلود (5MB)

دیگر خبرها

  • گل راموس به لوآور (پاری سن ژرمن ۳-۳ لوآور)
  • گل حکیمی به لوآور (پاری سن ژرمن ۲-۳ لوآور)
  • گل دیدنی آندره آیو به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 1-۲ لوآور)
  • گل بارکولا به لوآور (پاری سن ژرمن ۱-۱ لوآور)
  • گل اوپری به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن ۰-۱ لوآور)
  • سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس قربانی داد
  • حذف پرسپولیس در یک بازی عجیب و دراماتیک
  • پرسپولیس در ضربات پنالتی باخت و حذف شد
  • جام حذفی| پرسپولیس فاتح نیمه اول دیدار با آلومینیوم
  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!