Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@21:29:20 GMT

۶ هزار نفر در بروجرد متقاضی صدور کشاورز کارت هستند

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۷۷۰۲۹

۶ هزار نفر در بروجرد متقاضی صدور کشاورز کارت هستند

عزت اله نباتی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بانک کشاورزی به منظور تامین به موقع منابع مالی لازم برای تهیه و تدارک کود و سموم شیمیایی مورد نیاز برای افزایش تولید محصولات استراتژیک کشاورزی "کشاورزکارت" را با هدف خرید نهاده های کشاورزی در  اختیار کشاورزان قرار می دهد.
 وی اظهار داشت: این تسهیلات از محل منابع داخلی بانک کشاورزی و در قالب کارت هایی تا سقف ٢٠٠ میلیون ریال در اختیار کشاورزان قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نباتی افزود: این کارت صرفا برای خرید کود و سم مورد نیاز کشاورزان (محصولات استراتژیک کشاورزی)  با کارمزد ١٢ درصد در سال شارژ شده است.

مدیر جهاد کشاورزی بروجرد گفت: به ازای هر هکتار محصول گندم، جو و کلزا کشاورز ۲۰میلیون ریال تسهیلات دریافت می نماید.

نباتی افزود: کشاورزان متقاضی دریافت “کشاورز کارت” می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت درخواست تسهیلات وزارت جهاد کشاورزی در سامانه سیتا به آدرس www.cita.maj.ir  نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کرده و پس از دریافت کارت از طریق کارگزاری‌های شرکت خدمات حمایتی کشاورزی نسبت به خرید کودهای کشاورزی اقدام کنند.

شهرستان بروجرد دارای ۶۹هزار هکتار اراضی کشاورزی است که حدود ۳۰هزار هکتار تحت پوشش کشت گندم، جو و کلزا است.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی بروجرد تسهیلات بانکی کشاورزی لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی بروجرد تسهیلات بانکی کشاورزی لرستان وزارت جهاد کشاورزی بروجرد تسهیلات بانکی کشاورزی لرستان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۷۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور سند ۴۵ هکتار از زمین های شهرک صنعتی فجر قشم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس ؛ رئیس سازمان ثبت اسناد کشور در قشم گفت: مساحت شهرک صنعتی فجر قشم دو هزار و 800 هکتار است که پیش از این برای دو هزار و 700 هکتار آن سند صادر شده بود .
حسن بابایی افزود: با واگذاری هفت هزار و 142 فقره سند معروف به رفسنجان در قشم، این مشکل دیرینه هم با تدبیر مسئولان ثبت اسناد هرمزگان و سازمان منطقه آزاد قشم، حل شد.
وی گفت: در این سفر مشکل نداشتن قولنامه برخی املاک و زمینهای مردم نیز پیگیری شد.

بیشتر بخوانید؛ بهره برداری ۶ هزار واحد بنیاد مسکن در سفر رئیس جمهور
وی از دادستان انقلاب و عمومی شهرستان قشم و رئیس اداره ثبت اسناد این شهرستان خواست درخصوص حل مشکلات واگذاری ۸۰ هزار هکتار زمین از سوی اداره منابع طبیعی هرمزگان به کارآفرینان برای ایجاد حوضچه‌های آبی پرورش آبزیان جزیره نیز، بررسی و اقدام کنند.
بازدید از زندان قشم، اداره پزشکی قانونی، گمرک ایران و املاک‌ تملیکی هم بخش دیگری از برنامه‌های سفر حسن بابایی به قشم است.

دیگر خبرها

  • میزان ارز دانشجویی اعلام شد+ جزئیات تازه در خصوص نحوه دریافت
  • خسارات سنگین طوفان به ۱۰۰ هزار هکتار از گندم‌زارهای خوزستان
  • جزئیات و نحوه دریافت ارز دانشجویی
  • ۲۲ هزار هکتار از اراضی شهرستان بروجرد زیر کشت می‌رود
  • بازدید استاندار لرستان از روند ساخت مسکن ملی بروجرد
  • خرید تضمینی گندم به بیش از یک میلیون و ۲۵۰ هزار تن رسید
  • کشاورزان کماکان چشم انتظار اصلاح قیمت خرید تضمینی گندم
  • فراجا: سامانه اینترنتی درخواست صدور کارت سوخت به زودی معرفی می شود
  • افتتاح طرح آبرسانی فلارد یک در شهرستان فلارد
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین های شهرک صنعتی فجر قشم