Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از رویترز، پلیس آلبانی چهارشنبه شب برای متفرق کردن صدها تظاهرکننده که در اعتراض به قتل یک مرد جوان تجمع کرده بودند، از گاز اشک آور استفاده کرد. یک مرد ۲۵ ساله بنام "کلودیان راشا" اوایل وقت سه‌شنبه در جریان اعمال مقررات منع آمد و شد برای جلوگیری از گسترش کرونا به ضرب گلوله پلیس کشته شد اما مقامات پلیس این رویداد را کاربرد بیش از حد زور توصیف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پلیس اعلام کرده که این فرد به دستورات ماموران برای توقف توجهی نکرده و حامل سلاح بوده است اما بعدا این مساله را تکذیب و اعلام کرد که این فرد سلاح به همراه نداشته است. 

در این حال تظاهرکنندگان چهارشنبه شب با تجمع دربرابر وزارت کشور خواستار استعفای وزیر کشور شدند و یک درخت کریسمس دربرابر وزارت کشور را به آتش کشیدند. در جریان تظاهرات چهارشنبه دو مامور پلیس و یک خبرنگار مجروح شدند. مامور پلیسی که فرد جوان را برای نقض مقررات منع امد و شد کرونایی به قتل رسانده، بازداشت شده و تحقیقاتی در خصوص این رویداد آغاز شده است.

پلیس آلبانی در بیانیه‌ای تاکید کرد که این مامور پلیس مطابق قانون عمل نکرده است. 

دولت آلبانی تدابیر مختلفی از جمله مقررات منع رفت و آمد برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا اجرا کرده است. 

در هفته‌های اخیر اعتراضات شماری از مردم در برخی کشورهای دیگر اروپایی از جمله آلمان و انگلیس در مخالفت با ادامه محدودیت‌های کرونایی نیز به خشونت کشیده شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا تیرانا آلبانی پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تیرانا آلبانی ویروس کرونا تیرانا آلبانی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۷۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیرمرد هتاک اصفهانی حکم محرومیت ۱۰ ساله گرفت

کمیته انضباطی فدراسیون رای خود را درباره هوادار خاطی دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ درباره گزارش ابرازی علیه هوادار منتسب به باشگاه سپاهان اصفهان مبنی بر ارتکاب رفتار توهین آمیز در ورزشگاه آزادی در جریان مسابقه دو تیم پرسپولیس و سپاهان در مورخ 1403/2/12 از سری رقابت های لیگ برتر کشور،با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مفاد مطالب عنوان شده از سوی هوادار موضوع گزارش که در جریان تحقیقات هویت نامبرده نصرا...گرگزن مشخص شده است و اظهارات وی از مصادیق هتک حرمت و توهین محسوب می شود،بنابراین مستند به مواد 60 و 71 مقررات انضباطی نامبرده به مدت 10 سال از ورود به کلیه ورزشگاههای فوتبال،فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم خواهد بود.

رای صادره با لحاظ ماده 89 مقررات موصوف قابل اجرا بوده و ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی در کمیته استیناف فدراسیون خواهد بود.

ضمنا پرونده جهت رسیدگی به تخلفات سایر اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی مفتوح خواهد بود.

دیگر خبرها

  • دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی
  • وزیر کشور پیام فرستاد
  • هوادار خاطی سپاهان نقره داغ شد
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • پیرمرد هتاک اصفهانی حکم محرومیت ۱۰ ساله گرفت
  • اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون درباره هوادار خاطی
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار س‍پاهان
  • یوناما خواستار حمایت از خبرنگاران افغانستان شد
  • دانشگاه راتگرز نیوجرسی علیه اسرائیل بیانیه صادر می‌کند
  • وزیر دارایی نتانیاهو خواستار برکناری دو مقام اسرائیلی