Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکورد بالاترین میزان کشته شدن شهروندان آمریکایی ظرف یک روز که قبل از این به واقعه ۱۱ سپتامبر تعلق داشت، شکسته شد.

 به نقل از پایگاه‌ای بی سی نیوز استرالیا، با وجودی که تا پیش از این، مرگبارترین روز در اذهان مردم آمریکا به واقعه ۱۱ سپتامبر تعلق داشت، روز گذشته رکورد کشته شدگان این حادثه شکسته شد.

بر اساس گزارش شبکه‌ای بی سی نیوز استرالیا، طبق اعلام دانشگاه «جانز هاپکینز» شمار جان باختگان کرونا در آمریکا از مرز ۳ هزار نفر در یک روز فراتر رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام دانشگاه جانز هاپکینز، دست کم ۳ هزار و ۱۲۴ نفر روز چهاشنبه بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند که این رقم، رکوردی بی سابقه، از زمان آغاز همه گیری کرونا به حساب می‌آید. همچنین بیش از ۲۲۰ هزار نفر تنها روز چهارشنبه تست ابتلایشان به کرونا مثبت از آب درآمد؛ مسأله‌ای که سبب شده تا بیمارستان‌های آمریکا حد نگران کننده‌ای را در خصوص ظرفیت موجود تخت‌های آی سی یو گزارش کنند.

پیش از این، بالاترین رکوردی که از قربانیان کرونا به ثبت رسیده بود، متعلق به چهارشنبه هفته گذشته بود که بیش از ۲۸۰۰ نفر بر اثر کرونا جان خود را از دست داده بودند.

در حالی که روز گذشته شمار قربانیان کرونا رکورد تازه‌ای را به ثبت رساند که آمار قربانیان کرونا در آمریکا به مرز ۳۰۰ هزار نفر نزدیک شده است. بر اساس گزارش‌ها تا کنون بیش از ۲۹۶ هزار نفر بر اثر کرونا جان خود را از دست داده اند. این در حالی است که این کشور با دارا بودن بیش از ۱۵ میلیون و هشتصد هزار مبتلا، همچنان رتبه نخست موارد ابتلا را در میان کشور‌های جهان از آن خود کرده است.

گفتنی است در حادثه ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱، ۲۹۷۷ نفر جان خود را از دست دادند. همچنین شمار هواپیماربایان ۱۹ نفر گزارش شده که با جمع آنها، در مجموع ۲۹۹۶ نفر در این حادثه جان باختند.  / باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: جان خود را از دست ۱۱ سپتامبر هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۷۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال بانوان ایران از ۲۴ تا ۳۰ اردیبهشت ماه در تهران برگزار می‌شود؛ فروزان سلیمانی سرمربی تیم ملی اسامی بازیکنان دعوت شده به اردو را به شرح زیر اعلام کرد:
مبینا ملاآقایی، فرزانه توسلی، نگارسادات یعقوبی، مریم سید، مبینا پروینی (تهران)
هما آقایی پور، معظمه سنجری (کرمان)
سحرزمانی، نازنین استکی فر (اصفهان)
فاطمه رحمتی، محدثه محمدی (زنجان)
فرشته خسروی، الهام عنافچه، طاهره مهدی پور، زهرا کیانی منش (خوزستان)
مارال ترکمان (البرز)
مهتاب بنایی (فارس)
نسترن مقیمی، کیمیا رحیمی نیا، نسرین قمی (مازندران)
فاطمه حسینی (خراسان رضوی)
سارا شیربیگی (کرمانشاه)
مهدیه محمودی نیا (کهگیلویه و بویراحمد) زینب امیری (چهارمحال بختیاری)
­

دیگر خبرها

  • فرید مرجایی، تحلیل گر مسائل آمریکا و مقیم این کشور: جنبش دانشجویی سپهر غالب بر فضای سیاسی آمریکا را به چالش کشید/ شبکه های اجتماعی امپراطوری رسانه ای را زیر سوال بردند/ تظاهرات دانشجویی خط قرمز انتقاد از اسرائیل را شکسته است
  • یک کشته در پی برخورد خودرویی با حصار کاخ سفید
  • نرخ قند و شکر در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • شمار کشته‌شدگان سیل در برزیل به ۵۷ نفر رسید
  • تیراندازی در نیویورکِ آمریکا/ ۴ نفر کشته و زخمی شدند
  • رکورد قیمت خودروی چینی در ایران شکسته شد
  • اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • حملات داعش در عراق شروع شد
  • رکورد مسابقات فری استایل اسکیت شکسته شد