Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، متخصصان بسیجی ٩ مجموعه صنعت هسته ای کشور جهت اجرای قانون «اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران» و پاسخ به گستاخی اخیر سه کشور اروپایی در بیانیه ای اعلام آمادگی کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَالَّذینَ جاهَدوا فینا لَنَهدِیَنَّهُم سُبُلَنا وَ إِنَّ اللَّهَ لَمَعَ المُحسِنینَو آن‌ها که در راه ما جهاد کنند، قطعاً به راه‌های خود، هدایتشان خواهیم کرد؛ و خداوند با نیکوکاران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(سوره مبارکه عنکبوت آیه ۶۹)

اینک که نتیجه مذاکرات چند ساله در مسیر رفع تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران به نتیجه‌ای نرسیده، مسیر غلبه بر تحریم‌ها و بی‌اثر کردن آن‌ها پیش روی ما باز است و توفیق در آن مستلزم عزم و اتحاد ملی می‌باشد؛ راهی که با تلاش‌های علمی و فنی دانشمند هسته‌ای و دفاعی، شهید فخری‌زاده عزیز و سایر شهدای هسته‌ای طی شده و توسط همرزمان ایشان ادامه خواهد یافت.

ما صادرکنندگان این بیانیه، طرح «اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران» را که پس از طی مراحل قانونی و تصویب شورای نگهبان به صورت یک قانون لازم‌الاجرا به دولت محترم ابلاغ شده و تأیید کارشناسی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی را هم به دنبال داشته است، اجرایی دانسته و گامی مؤثر در جهت توسعه صنعت هسته‌ای کشور و افزایش اقتدار ملی در مقابل تحریم‌های مستکبران می‌دانیم.

از این رو ما بسیجیان و جهادگران فعال در صنعت هسته‌ای، به منظور ادای تکلیف خود از هیچ تلاش و کوششی به منظور اجرای اقدامات مقرر در قانون مذکور و مطالبه تحقق دقیق و بهنگام آن فروگذار نکرده و در پاسخ به گستاخی اخیر سه کشور اروپایی، از رئیس جمهور محترم، مقامات مربوطه و مدیران سازمان انرژی اتمی می‌خواهیم با اطمینان به وعده الهی «وَالَّذینَ جاهَدوا فینا لَنَهدِیَنَّهُم سُبُلَنا» با همت و شجاعت نسبت به اجرای صحیح و کامل این قانون اقدام نمایند.

۱۹ آذر ماه ۱۳۹۹

- بسیج مجتمع غنی‌سازی شهید مهندس مصطفی احمدی‌روشن (نطنز)

- بسیج مرکز سوخت هسته‌ای اصفهان

- بسیج سیدالشهداء شرکت تسا

- بسیج شهید شهریاری مجتمع شهید سپهبد قاسم سلیمانی شرکت تسا

- بسیج مجتمع آب‌سنگین خنداب اراک

- بسیج مجتمع شهید رضایی‌نژاد (اردکان)

- بسیج شهید قشقایی (تهران)

- بسیج شرکت مهندسی استخراج و اکتشاف

- بسیج مرکز تحقیقات سلامت و کشاورزی البرز

کد خبر 5092508 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: نطنز شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران شورای نگهبان سازمان انرژی اتمی طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها مجلس شورای اسلامی محسن فخری زاده ایالات متحده امریکا محمد باقر قالیباف حسن روحانی پیام تسلیت سوریه علی اصغر زارعی اسحاق جهانگیری محمد جواد ظریف شورای نگهبان دفاع مقدس آیت الله محمد یزدی لایحه بودجه ۱۴۰۰ تحریم ها هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۷۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع خانوادگی و مردمی در مرکز گلستان در حمایت از اجرای طرح ملی «نور» + فیلم

سردار محمد سعید فاضل دادگر، فرمانده انتظامی گلستان در جمع خانواده‌ها و مردم گفت: در زمینه همکاری و احترام مردم در اجرای این طرح و همچنین تبعیت از قانون، یکی از بهترین استان‌های کشور هستیم.

طرح ملی «نور» همزمان با سراسر کشور با هدف حفظ فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی حجاب و عفاف در معابر و اماکن عمومی استان گلستان نیز در حال اجرا است.

در اجرای این طرح که از ۲۵ فروردین امسال آغاز شده است، با ناهنجاری‌ها در موضوع حجاب و عفاف، در چارچوب قانون برخورد می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • افتتاح پروژه حرم تاحرم و پمپاژ آبرسانی به ۸ روستای بردسکن
  • افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی
  • معلم محرک علم و مولد قدرت است
  • فرمانده سپاه بوشهر: معلم محرک علم و مولد قدرت است
  • فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی راهکار تحقق «ما می توانیم»
  • گروه‌های جهادی تحریم‌ها را بی‌اثر کرده‌اند
  • اجتماع خانوادگی و مردمی در مرکز گلستان در حمایت از اجرای طرح ملی «نور» + فیلم
  • ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • موبایل پرچمدار هواوی تحریم‌های تراشه آمریکا را دور زد