Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@21:36:55 GMT

پاسخ رومنیگه به سه معمای نقل و انتقالاتی بایرن

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۷۷۳۹۶

پاسخ رومنیگه به سه معمای نقل و انتقالاتی بایرن

کارل هاینس رومنیگه، مدیر باشگاه بایرن مونیخ به شایعات علاقه این تیم به جذب ارلینگ هالند و پائولو دیبالا واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند در اوج جوانی یکی از بهترین مهاجمان دنیا محسوب می شود و عملکرد خارق العاده ای در ترکیب تیم دورتموند ارائه داده است؛ موضوعی که باعث شده بسیاری از تیم‌های بزرگ اروپایی خواهان جذب این ستاره نروژی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بایرن مونیخ یکی از تیم هایی است که شایعات حضور هالند در آن مطرح شده است اما حالا مدیر این باشگاه به آن واکنش نشان داده است. کارل هاینس در این باره گفت: " تا وقتی رابرت لواندوفسکی را داشته باشیم هیچ نیازی به جذب ارلینگ هالند وجود ندارد. با این حال او مهاجم فوق العاده ای است و گل‌های زیادی به ثمر می‌رساند. از طرفی معتقدم هالند کاملاً شایسته دریافت جایزه پسر طلایی بوده است."

 

 

 

 

شایعات جذب پائولو دیبالا توسط بایرن: " باید بگویم با وجود شایعاتی که من نیز در این باره شنیده ام، ما هیچ مذاکره ای با مدیر برنامه دیبالا نداشته‌ایم و برای به خدمت گرفتن او از یوونتوس اقدامی نکرده ایم."

 

انتقال احتمالی داوید آلابا به یوونتوس: " این که باشگاه‌های بزرگ اروپایی برای جذب او اقدام کنند امری عادی محسوب می‌شود. با این حال همه چیز به خود داوید مربوط می‌شود و باید درباره آینده اش تصمیم گیری کند. این امکان وجود دارد که او به تیم جدیدی برورد و یا اینکه نظرش عوض شود و در این جا بماند."

 

 

بروسیا دورتموند روبرت لواندوفسکی یوونتوس بایرن مونیخ دیبالا دیوید آلابا کارل هاینز رومینگه ارلینگ هالند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بروسیا دورتموند روبرت لواندوفسکی یوونتوس بایرن مونیخ دیبالا دیوید آلابا ارلینگ هالند ارلینگ هالند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۷۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پیشکسوت منچستریونایتد به هالند: او بچه لوس و بداخلاقی است! / فیلم

روی کین که پیش از این هم از هالند و سبک بازی اش انتقاد کرده بود و گفته بود هالند در سطح چمپیونشیپ است، این بار هم بعد از برد پرگل سیتی برابر وولورهمپتون و گلات هالند، از این مهاجم نروژی انتقاد کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • بهترین گلزنان ۵ لیگ معتبر اروپایی بدون احتساب ضربات پنالتی: هری کین با اختلاف در صدر
  • کشف پاسخ جدیدی برای معمای دیرین یک سیاره جهنمی!
  • بازگشت هانسی فلیک به بایرن مونیخ، احتمالی که دیگر نمی‌توان آن را نادیده گرفت
  • کارل هاینتس رومنیگه: فلورنتینو پرز نه با یوفا، بلکه با لیگ برتر انگلیس مشکل دارد
  • کارل هاینتس رومنیگه: زنده ماندن در برنابئو سخت اما ممکن است
  • زیدان هرگز سرمربی این تیم نخواهد شد
  • کان: بایرن مونیخ پس از جذب کین، حالا باید به فکر هالند و ام باپه باشد
  • حمله پیشکسوت منچستریونایتد به هالند: او بچه لوس و بداخلاقی است! / فیلم
  • واکنش زین‌الدین زیدان به حضور در بایرن مونیخ
  • واکنش زیدان به حضور در بایرن‌ مونیخ