Web Analytics Made Easy - Statcounter

سالار قاسمی روزپنجشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهارداشت: دانش آموزان این استان توانستند د رجشنواره خوارزمی و المپیاد تفکر کارآفرینی کشوری به ترتیب رتبه سوم و ۲ مدال نقره و برنز را به خود اختصاص دهند.

وی بیان داشت: شروین دانش و مهیار بزرگمهر ازدانش آموزان این استان دربیست و دومین جشنواره خوارزمی موفق به کسب رتبه سوم کشوری شدند؛ این دانش آموزان از دبیرستان غیردولتی پسرانه ملاصدرا آموزش و پرورش ناحیه یک کرج در رشته نانوتکنولوژی رتبه سوم این جشنواره را به دست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: ۴۰ طرح در رشته های مختلف ازدانش آموزان البرز به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

قاسمی یادآورشد: جشنواره خوارزمی به دنبال کشف پژوهشگران و نخبگان جوان است که هرساله درسه بخشِ نوجوان، جوان و بین‌المللی برگزارمی شود.

وی ادامه داد: سید مهدی علوی دانش آموز پایه یازدهم و آرش بختیاری دانش آموز پایه دهم از البرزبه ترتیب موفق به کسب مدال نقره و برنز درنخستین دوره المپیاد تفکر و کارآفرینی تکاد شدند.

استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموز دارد.

برچسب‌ها البرز جشنواره خوارزمی المپیاد دانش آموزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز جشنواره خوارزمی المپیاد دانش آموزی البرز جشنواره خوارزمی المپیاد دانش آموزی اخبار کنکور جشنواره خوارزمی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۷۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزکرمان،طاهره زحمت کش گفت درطرح شهید محمودوند که شناسایی چهره به چهره بازماندگان از تحصیل است در دو سال اخیر در آن مدیران مدارس به عنوان پیگیری کننده تعریف شده و باید با داشتن کد ملی دانش آموز بازمانده، آدرس محل سکونت زمان تولد و با به کارگیری انواع روش‌های شناسایی علل بازماندگی دانش آموز را بررسی و پیگیری کنند.
وی افزود پایان اردیبهشت‌ماه آخرین مهلت سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان است
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان توجه جدی به دانش آموزان دیرآموز، سنجش به موقع نوآموزان پیش دبستانی و مداخله به هنگام، توجه جدی به دانش آموزان مناطق محروم، روستایی و عشایر، فرهنگ سازی و نگه داشت دانش آموزان جذب شده را راهکارهای اولویت‌دار در کاهش بازماندگان عنوان کرد

دیگر خبرها

  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • برپایی دوازدهمین دوره المپیاد «آماده دادرس» در فارس
  • به هنرستان‌ها توجه ویژه شود
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • آزمون دوباره از ۱۳۵ کنکوری جامانده «زیرکوه»!
  • رقابت دانش آموزان شاهرودی در جشنواره خوارزمی
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان