Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان شهردار رشت ایجاد توازن شهری را یکی از نتایج اجرای پروژه هوشمندسازی دانست و گفت: ایجاد توازن در مدیریت شهری سبب می‌شود تا مناطق کم‌برخوردار و مناطق پربرخوردار به یک اندازه از ارائه خدمات شهرداری بهره‌مند شوند.

قرارداد سرمایه‌گذاری و مشارکت در ممیزی نوین، هوشمندسازی و شهرداری الکترونیک با ارائه حرکت به سوی تحقق شهر هوشمند الکترونیک و ارائه خدمات الکترونیک شهروندی فی‌مابین هولدینگ ICT فن‌آوا و شهرداری منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا احمدی شهردار رشت در این جلسه هوشمندسازی را یکی از اولویت‌های اصلی شهرداری رشت عنوان کرد و اظهار کرد: ممیزی نوین املاک شهرداری رشت نخستین گام برای تحقق شهر هوشمند است.

وی با تاکید بر اینکه مسیر تحقق شهر هوشمند را باهمکاری هولدینگ فن‌آوا تا تحقق این هدف عظیم ادامه خواهیم داد گفت: اجرای طرح‌های مبتنی بر الکترونیک و فناوری سبب می‌شود تا از بروز برخی انحرافات در شهرداری جلوگیری شود.

احمدی توسعه ایجاد شده در کشورهای پیشرفته جهان را نتیجه گسترش فناوری دانست و ابراز داشت: کاهش مراجعات حضوری به شهرداری رشت و ارائه خدمات به صورت الکترونیک رضایتمندی مردم را در پی خواهد داشت و سبب صرفه‌جویی در زمان می‌شود.

شهردار رشت ایجاد توازن شهری را یکی دیگر از نتایج اجرای پروژه هوشمندسازی دانست و تصریح کرد: ایجاد توازن در مدیریت شهری سبب می‌شود تا مناطق کم‌برخوردار و مناطق پربرخوردار به یک اندازه از ارائه خدمات شهرداری بهره‌مند شوند.

رئیس کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای شهر رشت نیز در این جلسه اجرای پروژه سرمایه‌گذاری و مشارکت در ممیزی نوین، هوشمندسازی و شهرداری الکترونیک را منشاء بروز تحولات گسترده در شهر رشت دانست و گفت: رشت می‌تواند تا چند سال آینده دوباره به شهر اولین‌ها تبدیل شود.

امیرحسین علوی، چابک سازی سازمان شهرداری رشت را یکی از فواید اجرای پروژه مذکور دانست و افزود: هوشمندسازی شهر رشت کمک می‌کند تا مردم به صورت برخط و در لحظه بتوانند از خدمات شهروندی بهره‌مند شوند.

رئیس شورای شهر رشت نیز در این جلسه با اشاره لزوم ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری رشت گفت: ایجاد زیرساخت‌های هوشمند از بروز فسادهای مالی و اداری در شهرداری جلوگیری می‌کند.

معاون توسعه کسب و کار هلدینگ نیز در این جلسه با بیان اینکه این هلدینگ یکی از بزرگترین مجموعه‌های Ict در سراسر کشور است یادآور شد: مجموعه هلدینگ‌های فن‌آوا متشکل از ۷ شرکت است که در حوزه‌های نظیر طراحی دکل، هوشمندسازی و ... مشغول به فعالیت است.

مسعود طاهری ابراز داشت: اجرای پروژه سرمایه‌گذاری و مشارکت در ممیزی نوین، هوشمندسازی و شهرداری الکترونیک شهرداری رشت گامی مثبت در تحقق شهر هوشمند است.

مشاور مدیرعامل هولدینگ فن‌آوا نیز در این جلسه با بیان اینکه در راستای انعقاد قرارداد مذکور خدمات نوین شهری در قالبی فناورانه و هوشمند در اختیار مردم قرار می‌گیرد افزود: این پروژه گامی مثبت در تحقق دولت هوشمند است.

جعفریان ارائه اپلیکیشن شهروندی را گام اجرای پروژه هوشمندسازی شهرداری رشت دانست و خاطرنشان کرد: شهروندان رشت با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانند خدمات مانند پرداخت کرایه تاکسی و اتوبوس، پرداخت عوارض شهرداری، پرداخت قبوض و سایر خدمات مرتبط با حوزه شهروندی را در کمترین زمان ممکن دریافت کنند.

نماینده رسمی گروه فن‌آوا نیز در این جلسه اجرای پروژه سرمایه‌گذاری و مشارکت در ممیزی نوین، هوشمندسازی و شهرداری الکترونیک امری حیاتی برای شهرداری رشت دانست و تصریح کرد: این پروژه به افزایش درآمدهای شهرداری کمک خواهد کرد.

رضا سلمانی وصول مطالبات شهرداری رشت را از جمله فواید اجرای پروژه مذکور دانست و گفت: هوشمندسازی شهر و شهرداری رشت زمینه تحولات گسترده‌ای در این شهر را ایجاد می‌کند.

وی لازمه موفقیت طرح مذکور را هماهنگی تمامی بخش‌های شهرداری رشت در راستای اجرای پروژه دانست و عنوان کرد: درگیری با بروکراسی‌های اداری راندمان اجرای پروژه را کاهش می‌دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پروژه مناطق کم برخوردار هوشمندسازی و شهرداری الکترونیک اجرای پروژه هوشمندسازی تحقق شهر هوشمند نیز در این جلسه شهرداری رشت ارائه خدمات ایجاد توازن شهر رشت فن آوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۷۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود

به نقل از شهرداری قم، باتوجه به گستردگی جغرافیایی و وجود شهرک‌های مسکونی به شکل پراکنده در منطقه پردیسان، کمبود مراکز خدماتی به‌عنوان یکی از نیاز‌های اساسی ساکنین، بیشتر احساس می‌شود که با راه‌اندازی مجتمع نانوایی به متراژ ۱۸۰ مترمربع در بازار همشهری ۱۷ واقع شاهد کاهش این کمبود خواهیم بود.

سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم، با ایجاد تسهیلات لازم و ساخت فضای مناسب در امر تهیه و توزیع میوه و تره‌بار و محصولات کشاورزی، در راستای اهداف سازمان خدمات ارزنده‌ای را به شهروندان ارائه، و با همکاری شهرداری‌های مناطق در قبال تحویل زمین، ساماندهی مشاغل و صنوف مزاحم را با جدیت پیگیری و شهرداری را در راستای شهری سالم یاری می‌نماید.

شایان‌ذکر است، سازمان میادین در راستای امر ساماندهی، نیازمند دریافت زمین مناسب جهت توسعه خدمات‌رسانی مؤثر و مطلوب است، تا زمینه فعالیت در سازمان گسترده‌تر و خدمات شایسته‌ای را به شهروندان ارائه و رضایت‌مندی عموم را جلب نماید. در نهایت اجرای طرح‌ها و پروژه‌های سازمان در سطح شهر، باعث جذب سرمایه، ساماندهی مشاغل مختلف و کسب درآمد پایدار می‌گردد و از سفر‌های غیرضروری درون‌شهری کاسته، که این امر باعث کاهش ترافیک و مصرف انرژی خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ایجاد ایست‌کار، گامی در راستای حفظ شان و منزلت کارگران
  • استفاده از ظرفیت دانشگاه آزاد در توسعه فناوری شهری
  • استفاده از ظرفیت بی‌نظیر دانشگاه آزاد در زمینه علم و فناوری برای توسعه شهری
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • تکمیل پارکینگ محله چهل اختران قم
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • اراک با مدیریت تعاملی به سمت توسعه و تعالی پیش می‌رود