Web Analytics Made Easy - Statcounter

طراح ورد پرس جنسیت: خانم نوع همکاری: تمام وقت تسلط کامل به وردپرس و پلاگین ها و توابع آن تسلط کامل به CSS3.0, HTML5.0 دانش کافی در زمینه بهینه‌سازی سرعت سایت پربازدید خوش برخورد و دارای روحیه کار تیمی آشنایی با اصول سئو و بهینه سازی سایت تولید محتوا مزیت محسوب میشود. آشنایی نسبت به فتوشاپ تسلط بیشتر به وردپرس مزیت محسوب می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توانایی کد نویسی PHP و تولید پلاگین های ورد پرس مزیت محسوب می گردد. حقوق توافقی از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند و یا ‌با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایند. اطلاعات تماس تلفن 02188628148 موبایل 09123233064 ایمیل alireza.naghizadeh1355@gmail.com

 

پربیننده ترین استخدام کارشناس فروش در شرکت دایان انرژی پارس در سعادت آباد استخدام انباردار در شرکت مهندسی معدنی زرین پودر نوین کسرا در اصفهان استخدام ویزیتور در شرکت پخش پگاه در تهران استخدام مدیر مهندسی (رشته مکانیک) در گروه صنعتی مبتکر الکتریک تهران استخدام کارمند بیمه در شرکت بیمه البرز در تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۷۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخگویی مرکز امداد شرکت گاز به ۸۴ هزار تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مدیرعامل شرکت گاز مازندران از پاسخگویی به ۸۴ هزار و ۱۷۴ تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی با مرکز امداد و حوادث ۱۹۴ شرکت گاز استان، طی سال گذشته خبر داد.

دکتر مایلی رستمی با اعلام این خبر گفت: از این تعداد تماس ۷۹ هزار و ۶۷۶ مورد منجر به اعزام عملیاتی و ۹۸۹ مورد نیز منجر به اعزام فوری گروه‌های امداد و حوادث شده است.

وی رفع نشتی از کنتور و رگولاتور، بررسی صدای ناهنجار از رگولاتور، وصل کردن مجدد انشعاب، بازدید از حفاری، کنترل آتش‌سوزی و رفع شکستگی علمک در اثر برخورد خودرو را از جمله اقداماتی عنوان کرد که اعزام گروه‌های امداد و حوادث در پی داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به ضرورت آمادگی و انجام واکنش سریع نیرو‌های امدادی برای مقابله با حوادث احتمالی، گفت: برگزاری مانور مقابله با زلزله، انفجار، آتش‌سوزی، گازگرفتی و شکستگی علمک، نقشه‌خوانی و تعیین موقعیت مکانی از جمله اقداماتی است که در این راستا طی سال ۱۴۰۲ انجام شده است.

دیگر خبرها

  • پاسخگویی مرکز امداد شرکت گاز به ۸۴ هزار تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی 
  • جهش تولیدات صنعتی با کمک بخش نخبگانی از طریق تقویت حضور دانش‌بنیان‌ها در صنایع بزرگ
  • «بمب‌های شهری» را برای کاهش ریسک زلزله شناسایی کنیم
  • ملوان نداجا، قهرمان لیگ کانوپولو شد
  • احداث پروژه چند منظوره «اومااویا» در سریلانکا
  • نخستین فراخوان نیاز پژوهشی شرکت ملی حفاری ایران در سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • شهید «مطهری» طراح اندیشه تمدن نوین اسلامی است
  • ماجرای دعوای هند و شرکت مهندسی توسعه گاز چه بود؟
  • بازدید اهالی رسانه از بزرگراه آزادگان و نشست عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران
  • از چه سنی به بعد جزو افراد پیر محسوب می‌شویم؟