Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در آستانه هفته ملی تکریم افراد دارای معلولیت، مسعود صادقی مقدم، رئیس اداره بهزیستی شهرستان بافت با زمانیان مدیرعامل شرکت احیا استیل فولاد بافت دیدارکرد.

در این دیدار مسعود صادقی مقدم، رییس اداره بهزیستی شهرستان بافت با اشاره به وضعیت این شهرستان، به ضرورت پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: اگر بخواهیم آسیب‌های اجتماعی را به حد اقل برسانیم باید همه دستگاه‌ها و نهاد‌های دولتی و غیر دولتی پای کار بیایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه مصون سازی جامعه مستلزم عمل به مسئولیت اجتماعی نهاد‌های فرهنگی و اقتصادی است، افزود: میزان موفقیت ما در شهرستان در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی معرف کارایی نظام اجتماعی غالب در جامعه است.

صادقی به آمار معلولیت در شهرستان بافت اشاره و تصریح کرد: شهرستان بافت بیش از ۲ هزار پرونده جاری دارد که از این تعداد حدود هزار و ۲۰ پرونده متعلق به افراد دارای معلولیت است و تلاش ما این است که با فرهنگ سازی از بروز معلولیت‌های جدید در شهرستان جلوگیری کنیم.

زمانیان، مدیرعامل شرکت احیا استیل فولاد بافت نیز در این دیدار از کار مشترک با اداره بهزیستی در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با نگاه عالمانه استقبال کرد و گفت: مجموعه شرکت احیا استیل فولاد بافت آماده همکاری و فعالیت‌های مستمر با بهزیستی در همه زمینه‌های مذکور است.

دراین دیدار مقرر شد با سرمایه گذاری مجتمع احیا استیل فولاد، پایگاه خدمات اجتماعی بافت راه اندازی شود.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی کرمان آسیب های اجتماعی آسیب های اجتماعی احیا استیل فولاد شهرستان بافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۷۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد

مدیرکل بهزیستی استان سمنان خواستار پیگیری دقیق طرح جامع مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان شد و گفت: ساختارمندی مناسب و یکپارچگی مطلوب در حوزه آموزش و پرورش مزیت استان سمنان در اجرای این طرح است.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با اشاره به اینکه نکته اساسی که در راستای اجرای طرح نظام مراقبت‌های اجتماعی دانش‌آموزان وجود دارد، این است که غربالگری‌ها به‌خوبی انجام شود، گفت: در قالب این طرح گروه‌های در معرض خطر، پرخطر و کسانی‌که نیاز به خدمات فوریتی دارند، به بخش‌های مربوطه ارجاع داده شوند.

منطقی افزود: در سال گذشته، تعدادی ارجاعی از آموزش و پرورش داشتیم که مداخلات لازم در راستای رفع مشکل از سوی بهزیستی این استان انجام شد و از ابتدای سال جاری هم تعدادی از دانش‌آموزان که باید در کارگروه فوریت‌های روانی اجتماعی مورد بررسی و رفع مشکل قرار می‌گرفتند، زیر پوشش قرار گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد
  • قزوین پایلوت ملی صدور «نسخه اجتماعی» شد
  • آغاز طرح غربالگری بینایی‌سنجی کودکان ۳ تا ۶ سال در کرمانشاه
  • افزایش تعداد مددسراها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • افزایش تعداد مددسرا‌ها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • بهره‌مندی ۳۶۰۰ دانش‌آموز مازندرانی از طرح سراد
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی