Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، چنور صادقی با گزارش اُردک ماهی، تهدیدی برای اکوسیستم زریبار ( https://www.irna.ir/news/84115310 ) موفق به کسب این رتبه شده است؛نخستین جشنواره آثار خبری در حوزه تالاب به همت دفتر حفاظت از تالاب های سازمان محیط زیست کشور در سه بخش خبر و گزارش، عکس و اینفوگرافیک و فیلم و موشن گرافیک امروز پنجشنبه به صورت مجازی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 دبیر جشنواره مدیر ملی طرح حفاظت از تالاب‌های ایران روز پنجشنبه در اختتامیه این جشنواره اظهار داشت: ۳۹۲ اثر به تفکیک ۲۰۵ اثر در بخش خبر و گزارش، ۱۴۰ اثر در بخش عکس و اینفوگراف و ۴۷ اثر در بخش فیلم و موشن از ۱۵ استان کشور به این جشنواره ارسال شد.

علی ارواحی اضافه کرد: امیدواریم دبیرخانه دائمی این جشنواره در کشور ایجاد شود تا سنوات آینده هم شاهد حضور و تقویت بیشتر نقش رسانه در حوزه محیط زیست باشیم.منصور ساعی نماینده کمیته هیات داوران در این مراسم اظهار داشت: داوری این جشنواره در دو مرحله انجام شده که در مرحله نخست از آثار ارسال شده ۱۰ اثر انتخاب و به مرحله بعدی راه یافت و داوران از بین ۱۰ اثربرتر در هر بخش سه اثر را براساس معیارها و شاخص های منطبق براصول حرفه ای برگزیده شد.

با رای هیات داوران چنورصادقی با اثر اُردک ماهی، تهدیدی برای اکوسیستم زریبار از خبرگزاری ایرنا کردستان رتبه سوم ، فاطمه علیان از اصفهان رتبه دوم و لیلا مقیمی رتبه نخست این بخش را کسب کردند.

در بخش خبر هم عبدالله رحمانی از خبرگزاری ایرنا دفتر مهاباد رتبه دوم بخش خبر را به خود اختصاص داده بود.

منصور ساعی، مریم سلیمی،  علی باقری، احسان سیدجوادی و امیر حسین عباسی هیات داوران این جشنواره بودند.

برچسب‌ها دریاچه زریوار معاونت طبیعی و تنوع زیستی تالاب اداره کل حفاظت محیط زیست کردستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دریاچه زریوار اداره کل حفاظت محیط زیست کردستان دریاچه زریوار اداره کل حفاظت محیط زیست کردستان اخبار کنکور بخش خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۷۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند

به گزارش قدس آنلاین، ریاست هیات بخش نوعی نگاه هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن را «زاویه دولان» سینماگر ۳۵ ساله بر عهده دارد و  «مایمونا دوکوره» کارگردان سنگالی،  «لسما المودیر» کارگردان مراکشی،  «ویکی کریپس» بازیگر آلمانی و «تاد مک کارتی» منتقد ارشد سابق ورایتی و هالیوود ریپورتر دیگر اعضای هیات داوران را تشکیل می‌دهند و ۱۸ فیلم بخش مسابقه نوعی نگاه را داوری خواهند کرد.

هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن از ۲۵ اردیبهشت تا ۵ خرداد (۱۴ تا ۲۵ می) در فرانسه برگزار خواهد شد و ریاست هیات داوران بخش مسابقه اصلی هم بر عهده «گرتا گرویگ» کارگردان آمریکایی است. 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند
  • برترین های«آب و رسانه » در استان سمنان تجلیل شدند
  • گزارش خبرگزاری مهر رتبه دوم جشنواره آب و رسانه را کسب کرد
  • حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج دستگیر شدند
  • صدور حکم قضایی علیه مدیرعامل شرکت دولتی در اصفهان
  • میزبانی تالاب قره گُل بوکان از پرندگان مهاجر و بومی
  • آبگیری یک کانون مهم گرد و غبار بر اثر بارندگی‌های اخیر | آب به جازموریان رسید
  • آبگیری بخشی از وسعت تالاب جازموریان در اثر بارندگی‌های اخیر
  • استفاده از پهپاد برای پایش‌تالاب‌ها