Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در خصوص حادثه آتش سوزی صبح امروز و جان باختن شش نفر اظهار کرد: ساعت ۹:۴۷ دقیقه صبح امروز یک مورد تماس شهروند با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران و اطلاع رسان شد.   وی افزود: مشاهده دود از یک باغ کوچک در بزرگراه آزادگان خیابان صفا اعلام شد که آنش نشان‌ها به محل حادثه اعزام شدند و مشاهده کردند که در یک باغ کوچک حدودا ۳۰۰-۳۵۰ متری که دو اتاق کوچک ۲۰ – ۳۰ متری جمعا به وسعت ۴۰ -۴۵ متر کنار هم داشت که یک سوئیت کوچک دارای سرویس بهداشتی و آشپزخانه بود که این بخش دچار آتش سوزی شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  ملکی گفت: آتش نشان‌ها به سرعت وارد عمل شدند و آتش را خاموش کردند و در حین خاموش کردن آتش با وضعیت بی حال شش نفر که نقش بر زمین بودند روبرو شدند که دو نفر از این افراد دچار سوختگی بسیار شدیدی شده بودند و چهار نفر دیگر نیز در بخش دیگری از منزل بودند که سوختگی آن‌ها نسبتا کمتر بود که به تایید عوامل اورژانس و با حضور این عزیزان مشخص شد که متاسفانه هر شش نفر جان خود را ازدست داده بودند.   وی بیان کرد: عوامل آتش نشانی، آتش را خاموش کردند و روی در و دیوار‌ها به طور کامل آثار سوختگی و حرارت وجود داشت که حاکی از این است که در دقایق اولیه حداقل، حرارت بسیار زیاد بوده است و باعث شده که هر شش نفر در این حادثه جان خود را ازدست بدهند و سپس، محل تحویل عوامل انتظامی و قضایی شد که بررسی‌های کارشناسانه و تخصصی خود را انجام دهند.   بیشتر بخوانید جزئیات آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی واقع در خیابان مجیدیه/ حادثه تلفات جانی نداشت آتش سوزی در کارگاه شارژ گاز مایع در خیابان کارگر جنوبی مهار شد انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش سوزی آتشنشانی و خدمات ایمنی حادثه آتش سوزی آتش سوزی شش نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۷۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرا نمی‌ شود

به گزارش پارس نیوز، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور در مراسم تحکیم بستر 12 کیلومتر از بزرگراه آزادگان و ... که صبح امروز برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران گفت:‌ در دو سال گذشته شهرداری تهران اقدامات خوبی را در محور آزادگان انجام داده است. در زمستان سال گذشته در محدوده بزرگراه آزادگان در منطقه 16 اقدام خوبی صورت گرفت و یک لاین کندروی جدید اضافه شد و سبب شد که بار ترافیک سنگین صبح و عصرگاهی که از قبل پل رجایی تا صنیع‌خانی ایجاد می‌شد تا حدودی رفع شده و تداخل بار ترافیکی نداشته باشیم.

وی با بیان این‌که همچنین اخیرا در محور آزادگان در محدوده پل فتح یک لاین احداث شد که موجب روان‌سازی بار ترافیکی شد، تصریح کرد: تحکیم بستر 12 کیلومتر از بزرگراه آزادگان و ایمن‌سازی کندروی شرقی آزادگان با بزرگراه شهید لشگری که امروز وارد مدار می‌شود نیز یکی دیگر از اقدامات مهم بود چرا که لاین کندروی شرقی آزادگان با بزرگراه شهید لشگری محور تنگی بود که حالا این محور استانداردسازی شده و سبب شده که حجم سنگین بار صبحگاهی ترافیک تقلیل یابد چرا که شاهد بودیم این بار ترافیکی تا کیلومترها محور آزادگان را درگیر می‌کرد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در پاسخ به سوال ایسنا در خصوص این‌که شهرداری در نظر دارد طرح ترافیک را تغییر دهد و آیا در این زمینه نظرات پلیس احصا شده یا خیر؟ تصریح کرد: هنوز صحبت جدی در این زمینه با پلیس نشده است اما اعتقاد دارم که تغییرات در محدوده طرح ترافیک و غیره خوب است و نباید در برابر تغییرات مقاومت کنیم.

موسوی‌پور با بیان این‌که با توجه به افزایش تردد خودروها موتورسیکلت‌ها و غیره باید طرح ترافیک بروزرسانی شود، اظهار کرد: باید کارگروه مشترکی فی‌مابین پلیس و شهرداری تشکیل شود تا به نظر واحدی در خصوص تغییرات طرح ترافیک برسیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اجرای طرح ترافیک جدید تا پایان سال جاری انجام شده و امسال شاهد اجرای طرح ترافیک خواهیم بود یا نه؟ اظهار کرد: قطعا امسال نیست و باید اقدامات کارشناسی به درستی انجام شود.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در پاسخ به این سوال که چه بزرگراه‌هایی در تهران وجود دارد که آسفالت آنها نیاز به مرمت آسفالت دارند، گفت: عمدتا محورهای کمربندی که خودروهای سنگین در آن تردد می‌کنند همچون بزرگراه یاسینی، آزادگان و قسمتی از بزرگراه بسیج محورهایی هستند که آسفالت آنها نیاز به بهسازی بیشتر دارند.

منبع : ایسنا

دیگر خبرها

  • ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت برای کاهش تصادفات/ آغازطرح با بزرگراه آزادگان
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرا نمی‌ شود
  • خبر مهم درباره اجرای طرح ترافیک جدید
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرا نمی‌شود
  • جنایت مرد نقاش | او همسر و پسر ۱۱ ساله خود را آتش زد!
  • اقدام آتشین مرد نقاش | مادر و پسر ۱۱ ساله در خشم پدر سوختند
  • جزئیات تکمیلی حادثه آتش‌سوزی در انبارهای شهرری اعلام شد
  • مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد
  • قاتل خاموش جان یک جوان را در بروجن گرفت
  • مرگ خاموش جوان بروجنی