Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته صفری، از مهمترین دستاوردهای طرح مفتاح الجنه در کنار کمک به رفع مشکلات و نیازهای جامعه هدف این نهاد، ایجاد نشاط معنوی در خانواده های نیازمند است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در دیدار با نمایندگان مردم شهرهای زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات برای خانواده های عزیز تحت حمایت اصلی ترین راهبرد این نهاد در حوزه خدمت رسانی به جامعه هدف است، گفت: با همین نگاه ایجاد فرصت های شغلی مناسب و خلق زنجیره های ارزش  با هدف زمینه سازی برای درآمد زایی و استقلال اقتصادی و معیشتی خانواده های تحت حمایت از اقدامات مهم این نهاد در این بخش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هدایت صفری، با بیان اینکه ارائه خدمات اشتغال، فرهنگی و مسکن به عنوان سه رکن اصلی توانمندسازی خانواده های تحت حمایت از برنامه های اصلی این نهاد در حوزه توانمندسازی است، ادامه داد: تلاش می کنیم با ارائه خدمات فکری، فرهنگی و مشاوره ای،  زمینه توانمندی خانواده های عزیز تحت حمایت را فراهم کنیم.

 

صفری با اشاره به اینکه محدودیت های ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا و چالش های اقتصادی می تواند موجب افزایش مراجعات به این نهاد شود، افزود: خلق فرصت های جدید با بهره گیری بیشتر از ظرفیت های مردمی از اولویت های اصلی کاری این نهاد بوده و تلاش می کنیم با پای کارآوردن مردم به صحنه کارگزاری خدمت به نیازمندان فرآیند فقرزدایی اجتماع محور شده و هم افزایی لازم برای رسیدگی اثربخش به خانواده های عزیز تحت حمایت از این طریق انجام شود.

 

وی همچنین تصریح کرد: علیرغم تنگناهای اقتصادی با گفتمان سازی مناسب در حوزه فعالیت های خیرخواهانه، حضور موثر خیران، اعتماد سازی و اطمینان بخشی به کارکردهای این نهاد نصاب مشارکت خیران در برنامه های اجرایی کمیته امداد استان زنجان افزایش قابل توجهی داشته و با تکیه بر  حضور و مشارکت مردم خدمات قابل توجهی به اقشار نیازمند ارائه می شود.

 

صفری یکی از مهمترین طرح های اجرایی کمیته امداد استان زنجان در حوزه اعتماد افزایی و اطمینان بخشی به کارکردهای این نهاد را اجرای طرح مفتاح الجنه با هدف دلجویی عاطفی از خانواده های تحت حمایت و مجالست و همنشینی مسئولان و خیران با نیازمندان عنوان کرد و افزود: از مهمترین دستاوردهای اجرای طرح مفتاح الجنه در کنار آشنایی با مشکلات و نیازهای خانواده های تحت حمایت و کمک به رفع آنها، ایجاد نشاط معنوی در خانواده های نیازمند است.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح مفتاح الجنه حمایت از محرومان کمیته امداد استان زنجان خانواده های تحت حمایت طرح مفتاح الجنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۷۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد

نهاد اطلاع‌رسانی امنیتی عراق امروز اعلام کرد که در یک عملیات اطلاعاتی بی‌سابقه و بر اساس اطلاعات دقیق، یک تروریست داعشی تحت تعقیب دستگیر شد.

در بیانیه این نهاد آمده است که فرد مذکور معروف به (ابو صکر) در موصل دستگیر شد. وی تحت تعقیب دستگاه قضایی عراق و مسوول آنچه «پلیس اسلامی داعش» خوانده می‌شد، بود و با مدارک جعلی در عراق تردد می‌کرد.

از سوی دیگر رسانه‌های خبری گزارش دادند که ۱۹۱ خانواده عراقی متشکل از ۷۱۴ نفر اردوگاه الهول در سوریه را ترک کردند؛ بنابراین گزارش، این خانواده‌ها پس از بازدید هیأت عراقی از این اردوگاه که با هدف تسریع در روند انتقال کامل عراقی‌ها از سوریه طی سال آینده انجام شد، اردوگاه را ترک کردند.

اردوگاه الهول که جمعیت زیادی از اعضا و خانواده‌های گروه تروریستی داعش را در خود جای داده است، در شمال شرقی سوریه و در ۱۰ کیلومتری مرز عراق قرار دارد و تروریست‌های آمریکایی هر از چند گاهی اقدام به جابجایی همقطاران داعشی خود از سوریه به عراق و بالعکس می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • همدان نیازمند کارگر و کارمند در بخش خصوصی
  • دستاورد‌های اطلاعاتی گرانقیمت ایران پس از عملیات «وعده صادق»
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • کارکرد‌های مختلف وقف در نمایشگاه دستاورد‌های این نهاد
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • جزئیات لایحه حمایت مادی و معنوی از پرستاران/ از استخدام تا معیشت
  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور
  • پیگیری لایحه حمایت از حقوق مادی و معنوی پرستاران
  • نقش زنان در معنابخشی به زندگی خانوادگی و اجتماعی