Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی آرژانتینی تیم اتلتیکومادرید می‌گوید که صعودش تیمش به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برای هشتمین سال در ۹ سال اخیر، کار مهمی است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیه‌گو سیمئونه در پی برتری 2 بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) شاگردانش در خانه سالزبورگ اتریش در هفته پایانی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که صعود این تیم به عنوان تیم دوم گروه A به مرحله حذفی را رقم زد، پس از این بازی گفت: ما در 9 سال اخیر موفق شده‌ایم برای هشت فصل به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان صعود کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی به عقب برمی‌گردم و به کاری که کرده‌ایم نگاه می‌کنم از آن لذت می‌برم. شاید برای خیلی‌ها انجام این کار عادی باشد اما برای من نه. بودن در جمع 16 تیم برتر برای هشتمین سال مهم است.

وی در مورد بازی نیز اظهار داشت: فصل گذشته دیدیم که سالزبورگ مقابل لیورپول چطور بازی کرد و ما تیمی فوق‌العاده سختکوش را شاهد بودیم. آنها شروع خوبی در نیمه اول داشتند و کار ما برای برهم زدن ریتم بازی سالزبورگ دشوار بود. آنها سعی داشتند به صورت تیمی به پیروزی برسند. ما هم در مقابل سعی کردیم با استفاده از فضاهایی که نصیب‌مان می‌شود به آنها ضربه بزنیم و گل اول‌مان هم سرانجام روی یک ضربه شروع مجدد به دست آمد. در نیمه دوم هم بازی به مراتب سریع‌تری را از خود به نمایش گذاشتیم.  

لالیگا| اتلتیکومادرید با پیروزی خانگی به صدر جدول رسید

سرمربی اتلتیکومادرید در پایان خاطرنشان کرد: شما دیدید که در این بازی هر یک از بازیکنانی که به عنوان بازیکن تعویضی برای ما به میدان رفت، چه نمایش تأثیرگذاری از خود به نمایش گذاشت و این باعث خوشحالی ما شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیمئونه اتلتیکو مادرید لیگ قهرمانان اروپا سیمئونه اتلتیکو مادرید لیگ قهرمانان اروپا لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۸۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلی به گذشته - صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل چلسی (2005/5/3) / فیلم

19 سال پیش در چنین روزی و در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2004/05،‌ لیورپول و چلسی در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند. در حالی که بازی رفت دو تیم در استمفورد بریج با تساوی بدون گل خاتمه یافته بود،‌ این بازی که با گل زودهنگام لوئیس گارسیا آغاز شد در نهایت با همین گل به سود شاگردان بنیتز به پایان رسید تا لیورپول راهی فینال استانبول شود.

دانلود (39.6MB)

دیگر خبرها

  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • دیگو سیمئونه: با توجه به پیشرفت رقبا، کسب سهمیه لیگ قهرمانان روز به روز سخت‌تر می‌شود
  • توخل درها را باز کرد: شاید در بایرن بمانم!
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا
  • انگیزه ستاره بایرن: بازی با رئال فینال است!
  • پلی به گذشته - صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل چلسی (2005/5/3) / فیلم
  • وارن زائر امری دومین بازیکن جوانی که در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به میدان می‌رود
  • 3 گل برتر دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24 / فیلم