Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن خطیبی ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت ساخت و سار در قرچک اظهار داشت: به‌منظور قانونمند کردن ساخت و سازها در شهرستان، همه ادارات موظف هستند بر اساس قوانین و مقررات در گام نخست پیشگیری از هرگونه اقدام به ساخت و ساز غیر مجاز و در گام دوم برخورد با موارد را با جدیت در دستور کار قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیبی افزود: از گشت‌های امور اراضی کشاورزی، راه و شهرسازی، شهرداری و بخشداری و دیگر ادارات خواسته‌ایم که با هوشیاری کامل اقدام کنند.

وی عنوان داشت: هر ساخت و ساز غیرمجازی موجب هدر رفت سرمایه اشخاص و سرمایه ملی است، بنابراین گام نخست یعنی پیشگیری بسیار حائز اهمیت است.

فرماندار قرچک گفت: دستگاه‌هایی که از ابتدا از ساخت و ساز غیرمجاز جلوگیری نکنند، باید پاسخگوی قصورات و عدم استفاده از اختیارات قانونی و قوانین و مقررات شفاف باشند و ما نیز بنا بر وظیفه با هرگونه سهل‌انگاری به شدت برخورد خواهیم کرد.

خطیبی اظهار داشت: با توجه به وسعت سرزمینی محدود این شهرستان همه ساخت و سازها باید در بافت روستایی، حوزه حریم و محدوده شهر کاملاً ساماندهی شده و گشت‌های نظارتی هوشیار باشند.

کد خبر 5092594

منبع: مهر

کلیدواژه: بهمن خطیبی فرمانداری قرچک ساخت و سازهای غیرمجاز ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر بارش برف شهرکرد شیوع کرونا گرگان شهرستان کرج روز دانشجو محدودیت های کرونایی کرمانشاه بارش باران سیلاب ساخت و ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۸۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از دست اندرکاران حوزه سلامت شهرستان قرچک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛همزمان با هفته سلامت،دست اندرکاران حوزه سلامت شهرستان قرچک در یک گردهمایی،ضمن اجرای برنامه های گوناگون آموزشی،از فعالان این عرصه به ویژه نوجوانان تجلیل کردند.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • علت اصلی ساخت و ساز غیرمجاز در مازندران چیست؟
  • برخورد با انشعاب‌های غیر مجاز آب در شوشتر
  • تخریب دو ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی نهاوند
  • هرگونه افزایش قیمت در حوزه کالا‌های اساسی گرانفروشی است
  • پرونده‌های مختومه ساخت‌و‌ساز‌های غیر مجاز گلستان دوباره بررسی می‌شوند
  • بارها گفته‌ام مخالف هرگونه رابطه ناسالم و پارتی‌بازی در همه ادارات هستیم
  • تجلیل از دست اندرکاران حوزه سلامت شهرستان قرچک
  • 39 تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • برخورد با ساخت و ساز غیر مجاز در غرب تهران
  • ۳۹ تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد