Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه منطقی برای صدور کارت‌های بازرگانی شرکت‌های بزرگ استان در تهران وجود ندارد و این درحالی است که استان به پشتیبانی و رفع مشکلات شرکت‌های بزرگ می‌پردازد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، علی‌اکبر کریمی ظهر امروز در چهل و نهمین جلسه شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به کارت‌های بازرگانی اظهار داشت: متأسفانه منطقی برای صدور کارت‌های بازرگانی شرکت‌های بزرگ استان در تهران وجود ندارد و این درحالی است که استان به پشتیبانی و رفع مشکلات شرکت‌های بزرگ می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انتظار داریم فواید کارت‌های بازرگانی این شرکت‌ها و درآمدهای آنها در استان صرف شود اما درآمدهای آنها صرفِ تهران می‌شود.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در صورت وجود منع قانونی برای انتقال کارت‌های بازرگانی به استان باید بیان شود تا در سطح ملی این موضوعات را پیگیری کنیم و همچنین در این راستا باید مسائل تشویقی و تنبیهی برای آنها درنظر بگیریم.

صدور کارت بازرگانی در فارس 38 درصد کاهش یافتتعلیق 65 کارت بازرگانی در استان فارس؛ کاسبان تحریم اجازه رفع تحریم‌ها را بدهندهشدار دادستان به دفاتر اسناد؛ تنظیم وکالتنامه استفاده از کارت بازرگانی غیر "معاونت در بزه قاچاق" است + سند

کریمی ادامه داد: شرکت‌های بزرگ مستقر در استان علاوه بر کارت‌های بازرگانی باید حساب‌های بانکی خود را نیز به استان منتقل کنند و همچنین شرکت‌های با گردش مالی میلیاردی نیز باید حساب بانکی خود را به استان انتقال دهند.

وی بیان کرد: این شرکت‌های بزرگ دارای چند صد میلیارد دلار صادرات هستند اما متأسفانه این آمار در  صادرات استان قرار نمی‌گیرد و این مسائل باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/712/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کارت های بازرگانی شرکت های بزرگ صدور کارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۸۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صنایع کوچک و متوسط آفریقای مرکزی با وزیر خارجه دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با آقای «انگاته روبارد» وزیر شرکت‌های کوچک و متوسط آفریقای مرکزی دیدار و گفتگو کرد. دکتر امیرعبداللهیان توسعه و ارتقای همه جانبه مناسبات با قاره آفریقا را از اولویت‌های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران دانست.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران برای توسعه مناسبات دوجانبه با جمهوری آفریقای مرکزی در زمینه‌های مورد نیاز این کشور به ویژه در حوزه‌های کشاورزی، علمی و فناوری و آموزشی آمادگی خود را اعلام می‌دارد.

آقای «انگاته روبارد»، وزیر شرکت‌های کوچک و متوسط آفریقای مرکزی نیز با اشاره به اهمیت پذیرش دعوت جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در دومین همایش ایران و آفریقا و اکسپو تهران و ابراز قدردانی از حسن میزبانی از ایشان و هیات همراه، پیشرفت‌ها و دستاوردهای کشورمان در زمینه‌های علمی، فناوری و صنعتی را ستود.‌

کد خبر 6092645

دیگر خبرها

  • وزیر صنایع کوچک و متوسط آفریقای مرکزی با وزیر خارجه دیدار کرد
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • متروسواران بخوانند؛ شگرد عجیب سرقت که تازه کشف شد!
  • هشدار؛ متروسواران تهرانی حتما بخوانند!
  • شگرد عجیب سرقت در مترو
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • ذاکر : از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد/ اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند + فیلم
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند