Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت در پیامی ارتحال آیت‌الله محمد یزدی عضو مجلس خبرگان رهبری و رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در پی درگذشت آیت الله محمد یزدی، یاور امامان انقلاب اسلامی، عضو مجلس خبرگان رهبری و رئیس شورای عالی جامعه محترم مدرسین پیام تسلیت صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون 
قال الصّادقُ علیه السلام :إذا ماتَ المؤمنُ الفَقیهُ ثُلِمَ فی الإسلامِ ثُلمَةٌ لا یَسُدُّها شیءٌ . 
خبر درگذشت حضرت ایةالله حاج شیخ محمد یزدی قدس سره یاور امامان انقلاب اسلامی، عضو مجلس خبرگان رهبری و رئیس شورای عالی جامعه محترم مدرسین موجب تاثر گردید. 
این دانشمند فرهیخته و مجاهد پرتلاش در سنگرهای مورد نیاز نظام اسلامی در هر زمان ایثارگرانه در خدمت امام و رهبری بود، در راس قوای کشور و مجامع علمی حوزوی و سازمان روحانیت با نگاهی برخاسته از وجدان بصیر و خطرپذیر نقش آفرینی داشت و سرمایه گرانقدرعمر خود را در راه خدمت به اسلام و انقلاب و ارتباط با مردم و مقدم در حل مشکلاتشان صرف کرد.
این همه را ایشان از مرجع فقید ایةالله بروجردی و امام راحل عظیم الشآن  (قدس الله سرهما) فراگرفته بود.
او به امام و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با تمام وجود مومن بود و در راه حاکمیت اسلام رنج تبعید و زندان پیش از پیروزی و تلاش مستمر بعد از پیروزی را تحمل کرد و منشأ آثار و برکات فراوان و ارزشمندی گردید.
اینجانب این ضایعه را خدمت رهبر معظم انقلاب،  مراجع عظام تقلید، حوزهای علمیه، اعضای محترم جامعه مدرسین و شاگردان و ارادتمندان این عالم بزرگوار بویژه خانواده محترم، تسلیت عرض نموده و غفران و رحمت واسعه الهی برای آن فقید سعید،صبر و شکیبائی برای بازماندگان محترمشان از درگاه  باریتعالی  مسئلت می‌نمایم. عاش سعیدا و مات سعیدا.
سید عبدالفتاح نواب 
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت

پایان پیام/49

منبع: شبستان

کلیدواژه: حجت الاسلام نواب آیت الله یزدی تسلیت نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۸۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت روز کارگر با حضور در سه واحد تولیدی، با اهدای گل این روز را به کارگران زحمتکش تبریک گفت.

وی بیان کرد: شما افسران صنعتی و سربازان امام زمان (عج) در این عرصه هستید و برای نایب امام زمان (عج) سربازی می‌کنید.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: کارگران از دوران مبارزات انقلاب تا دفاع مقدس و پس از آن همیشه در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: تولید کالای با کیفیت موجب جلب اعتماد مردم، ارتقای معیشت و امنیت شغلی خود و رونق اقتصادی در کشور می‌شود.

شرکت‌های سپهر الکتریک، بهمن دیزل و کاشی الوند، سه واحد تولیدی بود که امام جمعه به مناسبت روز کارگر در آنها حضور یافت و روز کارگر را تبریک گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند
  • طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • آیت‌الله کعبی: طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است