Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز مرحله استانی نهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در این استان طی روز پنجشنبه ۲۰ آذر ماه بصورت مجازی خبر داد.

«ایمان اکبری» در حاشیه این مسابقات افزود: این مناظرات با هدف توانمندسازی دانشجویان در گفتمان‌های علمی و با شعار "مناظره، فرصتی برای یادگیری" توسط جهاد دانشگاهی و بصورت مجازی برگزار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: به منظور ارتقاء فرهنگ گفت‌وگو و بسط و گسترش مباحثه مستدل، فن مناظره، فن بیان، اخلاقی و منطقی و تعالی نشاط علمی در محیط‌های دانشگاهی، مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران هر سال توسط مرکز ملی گفتگو، مناظره و آزاداندیشی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی و واحدهای متقاضی در سراسر کشور(جهاد دانشگاهی و غیر آن) برگزار ‌شد.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با نحوه برگزاری لیگ مناظرات دانشجویی خاطرنشان کرد: ۸ تیم از دانشگاه‌های مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد و مطرح از جمله دانشگاه تهران، دانشگاه یاسوج، علوم پزشکی یاسوج، آزاد اسلامی واحد یاسوج، علمی کاربردی جهاددانشگاهی، علمی کاربردی یاسوج ۱، دانشکده سماء و دانشگاه فنی و حرفه ای در این مسابقات شرکت کردند.

اکبری تصریح کرد: در پایان این مسابقات چهار گروه برگزیده شدند که در پایان این مسابقات که ۳۰ آذر ماه برگزاری می شود تیم برتر به مسابقات منطقه ای اعزام می شود.

وی بیان کرد: مسابقات ملی مناظره فرصتی برای یادگیری است؛ بنابراین به توانایی تیم‌ها در استدلال و بیان آن در داوری‌ها توجه می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی كهگيلويه و بويراحمد مناظره دانشجویان جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد مسابقات ملی مناظره جهاد دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۸۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، علی معتمدی پور با بیان اینکه حفاظت از اراضی کشاورزی به جد در این استان پیگیری می‌شود افزود: حفاظت از عوامل تولید در بخش کشاورزی به ویژه عامل زمین کشاورزی نه فقط برای حمایت از اقتصاد کشاورزی بلکه برای حمایت از کل اقتصاد کشور امری ضروری است. وی از بهره‌برداران بخش کشاورزی استان خواست تا بدون استعلام از مدیریت جهادکشاورزی شهرستان‌ها اقدام به ساخت و ساز در اراضی کشاورزی نکنند تا متحمل هزینه و خسارت نشوند. معتمدی پور افزود: عوامل گشت یگان حفاظت از اراضی کشاورزی و باغی به طور مستمر در حال گشت بوده و تغییر کاربری‌های غیر مجاز را شناسایی و اقدام لازم انجام می‌شود. رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از فرمانده نیروی انتظامی استان به خاطر امنیت و ثبات موجود در این استان گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان‌های امن کشور است و این امر به خاطر تلاش‌های شبانه‌روزی نیرو‌های خدوم ناجا محقق شده است. مدیر جهاد کشاورزی بویراحمد هم گفت: در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ اراضی کشاورزی و باغی در پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ حدود ۱۳ مورد از ساخت و ساز‌های غیرمجاز در محدوده روستای موردراز شهرستان بویراحمد با حضور، نماینده دادستان، یگان حفاظت امور اراضی جهاد کشاورزی شهرستان و با همکاری نیروی انتظامی، قلع و قمع شد.  جهرم شاکریان ادامه داد: قلع و قمع انجام شده در مساحت۳هزار و ۵۰۰ متر مربع در اراضی کشاورزی بوده که شامل ۹ مورد دیوارکشی غیر مجاز در راستای تبصره ۲ ماده ۱۰ بوده است.

دیگر خبرها

  • اعضای شورای علمی مسابقات ملی مناظره دانشجویی منصوب شدند
  • معتبرترین مسابقات ریاضی دانشجویی جهان در دانشگاه تبریز آغاز شد
  • انتصاب اعضای شورای علمی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی بویراحمد
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور دردانشگاه شمال آمل
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور در آمل