Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله مبلغی گفت: پارسایی، زهد و دلسوزی خالصانه برای انقلاب از خصوصیات بارز آیت‌الله یزدی بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله احمد مبلغی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: آیت‌الله یزدی(ره) از شخصیت‌های معروف قبل و بعد انقلاب اسلامی به شمار می‌رود، ایشان قبل از انقلاب تحرک بسیار زیادی در ارتباط با انقلاب و همراه با امام خمینی(ره) داشتند و در بین جمعی که در قم بودند درخشش خاصی در این زمینه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اوایل انقلاب حضور پررنگ ایشان در جمع روحانیت انقلابی، بیش از دیگران مشاهده می‌شد و در بستر و تداوم انقلاب نیز، این بودن و دلسوزی داشتن برای انقلاب، به‌عنوان ویژگی این شخصیت راحل بود.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: در کنار حضرت امام(ره) و بعد نیز در کنار و همراه و یار مقام معظم رهبری بودن، ویژگی بعدی این شخصیت به‌حساب می‌آید که ویژگی کمی نیست.

وی تصریح کرد: آیت‌الله یزدی چند خصوصیات داشت، یکی زاهد بودن ایشان بود، این زهد و پارسایی امری است که به آن همگی اعتراف می‌کنند و دیگر اینکه صراحت لهجه داشت، در تعارفات باقی نمی‌ماند و همچنین دلسوز انقلاب بود، اگر احساس میکرد انقلاب در یک جایی می‌خواهد ضعفی پیدا کند به‌سرعت حضور به هم می‌رساند.

آیت‌الله مبلغی بیان کرد: خداوند متعال آیت‌الله یزدی را رحمت کند و به مقام معظم رهبری، مراجع تقلید و مردم انقلابی ایران اسلامی ارتحال این عالم بسیار دلسوز را تسلیت عرض می‌نمائیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: آیت الله یزدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۸۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب دیدار کرد

رئیس اقلیم کردستان عراق پیش از ظهر امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «نیچروان بارزانی» رئیس اقلیم کردستان عراق پیش از ظهر امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کرد.

این خبر در حال تکمیل است…

کد خبر 751172

دیگر خبرها

  • رئیس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب دیدار کرد
  • توصیه جالب رهبر انقلاب خطاب به زائران بیت‌الله الحرام
  • دیدار کارگزاران حج با رهبر معظم انقلاب
  • دیدار کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام با رهبر انقلاب
  • دیدار کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام با رهبرانقلاب دیدار می‌کنند
  • مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • جبلی: مسعود اسکویی مصداق بارز نشاط و سرزندگی بود
  • انتشار متن نامه شهید سردار زاهدی به رهبری/ شهید زاهدی چه هدیه‌ای تقدیم رهبر انقلاب کرد؟