Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از شفقنا، فرانس۲۴ گزارش داده است که «سیتهو آنگ» شهروند مسلمان و ۲۳ ساله اهل یانگون پایتخت میانمار همراه با تیم‌اش شبانه‌روز در قبرستان مسلمانان این شهر زندگی می‌کنند و به دور از خانواده مشغول دفن اموات مسلمانان هستند. اگر آنها نباشند، همه اموات مسلمانان شهر که به دلیل ابتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست داده‌اند باید سوزانده شوند اما تلاش آنگ و دوستانش باعث شده تا این اموات با مراسم مذهبی و آیین‌های اسلامی به خاک سپرده شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنگ می‌گوید تنها به خاطر شادی خداوند و اعضای خانواده قربانیان حاضر است که جان خود را به خطر بیاندازد.

یانگون ۳۵۰ هزار مسلمان دارد. انجمن‌های اسلامی سه آمبولانس برای تیم آنگ تهیه کرده‌اند که دو خودرو برای حمل اجساد و یک خودرو برای تهیه غذا و دیگر اقلام ضروری برای این تیم است. ۱۰۰ هزار نفر در میانمار به کرونا مبتلا شده اند که از این میان ۲ هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند.

گفتنی است ارتش میانمار و بوداییان افراطی این کشور از سال ۲۰۱۷ با حمله به دیگر منطقه مسلمان نشین میانمار به نام استان راخین، هزاران مسلمان از قوم روهینگیا را قتل عام کرده و باعث فرار ۷۳۰ هزار نفر از آنها به بنگلادش شدند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کرونا اموات مسلمان میانمار دفن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۸۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مجری طرح‌های بنیاد علوی در استان اصفهان گفت: بنیاد علوی امسال در سه محور توسعه و ایجاد اشتغال در مناطق محروم و روستاها، در حوزه سلامت و درمان و ارتقای عدالت آموزشی و تمرکز بر رشد دانش آموزان موفق در مناطق محروم فعالیت می‌کند.
محمد رضایی افزود: در راستای شناسایی محرومیت و نیاز‌های مناطق مختلف استان اصفهان بیش از هزار داوطلب در سطح کشور و ۱۰۰ داوطلب در استان اصفهان برای همکاری و تسهیل گری ثبت نام کرده اند.
وی گفت: برای جذب تسهیلگران بنیاد علوی در استان اصفهان در دو مرحله آزمون و مصاحبه روانشناسی و استعدادیابی انجام شد که ۵۰ تسهیلگر برای فعالیت در استان اصفهان انتخاب می‌شوند.

دیگر خبرها

  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • تعداد جان‌باختگان سیل در افغانستان افزایش یافت
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • امام رضا، محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • ائمه معصومین(ع) سرآمدانِ گفت‌وگو بودند/ احساس مسئولیت مسلمانان، نسبت به تمام بشریت
  • امام رضا (ع) محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • زمانیکه مسلمانان کاخ سفید را به مسجد تبدیل کردند! | فیلم
  • سقوط اندلس با یک تار مو
  • پشت پرده اسلام آوردن سرمربی پرتغالی سپاهان | پای ازدواج با بازیگر ایرانی در میان است | رازی که پیراهن خانم بازیگر فاش کرد (عکس)
  • بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد