Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، ابوالفضل سرگزی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان اظهار کرد: رویکرد جدید بسیج دانشجویی در حوزه علم و نقش آفرینی در حوزه مسایل استان بوده به گونه ای که به ثمر نشاندن ممنوعیت صید ترال مهمترین آن بود که نتایج چند ماه کار علمی بود و قانون ممنوعیت ۲ ساله تصویب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: افتتاحیه طرح جامع راه مهندسی به عنوان طرح اثرگذار در آینده فارغ التحصیلان دانشگاهی است، قرار هست در این طرح مشکلی که در مسیله محور نبودن دروس دانشگاهی و عدم اهتمام دانشگاه ها در مسایل کشور حل شود.

وی ادامه داد: اگر با دید انقلابی به تاثیرگذاری دانشگاه ها نگاه کنیم قطعا نگاه ما به حل مشکلات جامعه خواهد بود
ثبت نام انجام شده و دانشجویان زیادی پای کار آمدند و بزودی محتوای این هفت مرحله به دانشجویان ارایه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ما در کنار دانشگاه ها هستیم که اثرگذاری آنها را در راستای حل مشکلات جامعه بیشتر کنیم گفت:  بسیج دانشجویی در حوزه کرونا از ابتدای شیوع در چند فاز فعالیت کرده، در حوزه علمی ، یک پژوهش گسترده و ارزیابی در این حوزه با بررسی ۶۰۰ نفر از اقشار مختلف انجام شد و این آمارها و داده ها مورد استفاده است

در بحث خدمت رسانی نیز ۸۵ هزار ماسک در کارگاه های که اعضای بسیج دانشجویی حضور داشتند تولید شد
ضدعفونی مراکز پررفت و آمد توسط نیروهای جهادی همراهی و همکاری اعضا با کادر پزشکی

مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان ادامه داد: فعالیت بسیج دانشجویی غالبا در سطح دانشگاه هاست اما در سالهای اخیر در فضای خارج دانشگاه هم به صورت جدی ورود کرده، بسیج دانشجویی در بحث مجموعه های مردم نهاد خارج از دانشگاه فقط در حوزه حاشیه شهر با مجموعه های مردم نهاد همکاری میکند.


با فعالیت‌هایی از جمله رساندن بسته های حمایتی، ویزیت رایگان بیماران در حاشیه شهر و در بحث کمک های مومنانه بسیج دانشجویی بالغ بر ۵ میلیارد ریال اقلام ضروری در حاشیه شهرهای استان توزیع کرده است.

سرگزی به اقدامات بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان در زمینه مقابله با کرونا ویروس اشاره کرد و اظهار داشت: بسیج دانشجویی در ابتدای شیوع ویروس با انجام طرح مطالعاتی روی یک جامعه آماری طی دوماه تهیه شد که خروجی این طرح هم اکنون در سطح کشور در حال استفاده است.

مسئول بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان افزود: همچنین کارگاه‌های بسیج دانشجویی تاکنون هشت هزار و 500 ماسک تولید و به صورت رایگان میان اقشار محروم استان توزیع کرده‌اند. ضدعفونی مناطق شهری و اعزام پزشک به مناطق روستایی محروم دیگر اقدامات بسیج دانشجویی در ایام شیوع کرونا بوده و در حال حاضر بسیاری از بسیجی‌های این سازمان در بیمارستان‌ها در حال خدمت‌رسانی هستند.

انتهای پیام/75005

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشجویان سیستان و بلوچستان رسانه نشست خبری سیستان و بلوچستان بسیج دانشجویی دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۸۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری

محمدامین دهقانی مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری در اردوی جهادی جهادگران این واحد دانشگاهی خبر داد و اظهار کرد:‌ این واکسیناسیون  توسط ۲۰ دانشجوی بسیجی دکترای دامپزشکی واحد شهرکرد به مدت چهار روز در مناطق محروم و صعب‌العبور اوره و بارز شهرستان لردگان از توابع این استان چهارمحال و بختیاری انجام شد.

وی واکسیناسیون، انگل‌تراپی، معاینه و درمان و آموزش عشایر را از مهم‌ترین اهداف این اردوی جهادی عنوان کرد و افزود: بیماری‌های انگلی، انتروتوکسمی وآگالاکسی ازجمله بیماری‌های رایج در منطقه اوره و بارز بودند که با تلاش جهادگران وضعیت دام‌های منطقه بهبود یافت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: گروه جهادی حضرت ولی‌عصر (عج) بسیج دانشجویی دامپزشکی این واحد دانشگاهی با همکاری بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بسیج سازندگی استان، واحد شهرکرد، بسیج دانشجویی، اداره کل دامپزشکی استان و شبکه دامپزشکی لردگان و با همراهی محسن جعفریان دهکردی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد موفق به برگزاری این اردوی جهادی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سیستان و بلوچستان پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی دارد
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • ۳۰ درصد کنسرو ماهی کشور در سیستان و بلوچستان تولید می‌شود
  • کسب‌وکارهای دانش‌بنیان را نباید تعطیل کرد، باید به جریان‌های انقلابی، بسیج دانشجویی و مانند آن‌ها فرصت رقابت داد
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • تولید ۸۰ درصد تورهای ماهیگیری در سیستان و بلوچستان
  • ساخت۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در سیستان وبلوچستان
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی