Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@06:14:37 GMT

کارخانه نوآوری در آستانه بهره برداری

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۷۸۸۵۶

کارخانه نوآوری در آستانه بهره برداری

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، خلیل الله کاظمی معاون عمران و حمل و نقل شهرداری مشهد گفت: کارخانه کوکاکولا که حدودا ۵۰ سال پیش در مشهد بنا نهاده شد، در امتداد مسیر توسعه شهر به سمت ییلاقات غربی بعد از چند دهه به شهرک صنعتی منتقل شد.   او افزود: پس از تغییراتی که از سال ۱۳۹۱ در مالکیت کارخانه کوکاکولا به وجود آمد و ابنیه آن به شهرداری واگذار شد، این فضا بدون تعریف کاربری مناسب رها شد از این رو  شهرداری مشهد با همراهی پنجمین شورای اسلامی شهر نگاه سرمایه محور به بازمانده کارخانه کوکاکولا را کنار گذاشت و برای بازآفرینی شهری این منطقه، به طرحی فرهنگی - اقتصادی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  معاون شهردار مشهد ادامه داد: در سال ۱۳۹۷ طبق توافقنامه معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری و شهردار مشهد محمدرضا کلائی احداث این مجموعه رقم خورد و به این ترتیب کار نوسازی این بافت فرسوده یعنی فضای قدیمی کارخانه کوکاکولا و تبدیل آن به کارخانه نوآوری مشهد با زیربنای ۱۰هزار مترمربع و با حفط اسکلت قبلی کارخانه کوکاکولا آغاز شد و از این رو سازمان عمران شهرداری مشهد عملیات اجرایی آن را به دست گرفت. بیشتربخوانید کارخانه نوآوری مشهد مسیری به سوی تجاری سازی محصولات

 

کاظمی بیان کرد: برای این پروژه کاربری‌هایی همچون فضا‌های اشتراکی، دفاتر مراکز شتاب دهنده، آزمایشگاه نوآوری و تولید، استودیو تولید محتوا، فضا‌های تشکیل جلسات و گفتگو‌های جمعی، کافی شاپ، فضای اداری  تعریف  شد و هم اکنون پس از اتمام عملیات عمرانی آن این مجموعه در حال تجهیز و آماده بهره برداری است.   او تصریح کرد: عملیات‌های عمرانی انجام شده در این پروژه؛ اجرای ۷۶۰۰ متر مربع کفپوش سنگی، آجری و بتنی، ۳۵۰۰ متر مکعب بتن ریزی، اجرای بتن الیافی ۲۰۰۰ متر مربع،   اجرای سقف و دیوار کاذب ۱۱۰۰۰ متر مربع، اجرای دیوار همراه با نازک کاری ۳۲۰۰ متر مربع، اجرای آبنما ۳ عدد، رنگ آمیزی دیوار‌ها و سقف ۱۴۲۰۰ متر مربع، اجرای رمپ بتنی به طول ۱۰۰ متر طول،   اجرای نرده شیشه‌ای به طول ۴۹۰ متر طول، اجرای پله‌های  فلزی دکوراتیو به وزن ۱۵ تن، اجرای کفپوش موکت ۲۶۰۰ متر مربع، راه اندازی ۳۴ چشمه سرویس بهداشتی، نصب ۱۵۰۰ چراغ روشنایی، اجرای کابل برق به طول ۵۰ هزار متر طول، نصب ۴ دستگاه اسانسور، نصب شش دستگاه هواساز، اجرای سیستم بارنده خودکار و فایرباکس آتش نشانی و مدیریت دود کنترل پروژه و اجرای موتور خانه تاسیسات می باشد.   انتهای پیام//ز.ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کارخانه نوآوری شرکت های دانش بنیان شهرداری مشهد کارخانه کوکاکولا متر مربع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۸۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین

به گزارش خبرنگار مهر، آئین افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال حد فاصل چهارراه میرزا کوچک خان تا بلوار شهید باهنر و بهره برداری از ۱۴۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی پیش از ظهر امروز یکشنبه برگزار شد.

فاز سوم محور نسیم شمال با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال و به طول ۲۴۰۰ متر با بهسازی وضع موجود، تعریض معبر، اصلاح شعاع قوس‌ها و اصلاح آب روها اجرا شده است.

همچنین در حاشیه این مراسم، ۱۴۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی نیز شامل تاکسی، ون، مینی بوس و اتوبوس نیز با اعتباری بالغ بر ۱,۲۰۰ میلیارد ریال به شبکه حمل و نقل استان قزوین اضافه شدند.

کد خبر 6097132

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری قریب الوقوع از سد قیز قلعه‌سی
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان
  • پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • کمربندی نسیم شمال بدون قطع یک‌ درخت احداث شد
  • بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز