Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، محمد نهاوندیان پیش از ظهر امروز و در حاشیه جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان قم در جمع خبرنگاران با اشاره به آسیب‌هایی که شیوع کرونا به بخش‌های مختلف اقتصادی کشور وارد کرده است گفت: بیشترین آسیب را بخش‌های گردشگری، خدمات و اصناف دیده‌اند که دولت در مقاطع مختلف بسته‌های حمایتی را برای این گروه‌ها تدارک و اجرا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اقتصادی رئیس جمهور با اشاره به عملکرد استان قم در جذب تسهیلات کرونایی گفت: استان قم با اهتمامی که داشته‌اند توانسته در جذب اعتبارت تبصره ۱۸ رتبه دوم و در جذب تسهیلات کرونایی رتبه سوم قرار گیرند.

وی افزود: برابر گزارش مسئولین استان قم ۲۲ واحد تولیدی در ماه‌های اخیر احیا و چرخه تولید بازگشته است.

نهاوندیان با اشاره به مشکلاتی که در ایام کرونایی برای حوزه هنر و نشر ایجاد شده است گفت: در ابتدای این هفته نیز با مشورت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بسته‌های حمایتی و تسهیلاتی برای کمک به مراکز فرهنگی، قرآنی و ناشران تصویب شده که بزودی اجرا می‌شود.

وی افزود: در جلسه امروز در حوزه‌های آب بخش صنعت و مشکلات صنعت کفش و همچنین مسائل مربوط به تأمین اجتماعی و حتی واگذاری بخشی از اختیارات به منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم مطالبی مطرح شد که ما برای حل آنها در دولت پیگیری خواهیم کرد.

معاون رئیس جمهور با اشاره به ضرورت تکمیل زنجیره ارزش افزوده در بخش تولید از بی توجهی به این مقوله در گذشته انتقاد کرد و گفت: باید زنجیره ارزش افزوده و فرآوری مواد اولیه در همه بخش‌ها را تکمیل کنیم اما در گذشته توجه ویژه به سرمایه گذاری در این بخش نشده است.

وی افزود: وزارت جهاد کشاورزی و صنعت معدن و تجارت اهتمام ویژه‌ای به مقوله فرآوری دارند اما این بخش به سرمایه گذاری نیاز دارد که می‌توان از ظرفیت سرمایه گذاری خارجی استفاده کرد.

پربیننده ترین چند نفر از فرهنگیان امسال بازنشسته می‌شوند؟! یارانه نقدی آذرماه بیستم واریز می‌شود آیت الله محمد یزدی درگذشت آغاز سـاخت ۳۶هزار مسکن معلمان تست کرونا ارزان شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ستاد اقتصاد مقاومتی ه شیوع کرونا محمد نهاوندیان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تسهیلات فرهنگیان معیشت بسته حمایتی ویروس کرونا استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۸۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۳ هزار مشترک نهاد‌های حمایتی از نعمت گاز بهره‌مند شدند

محمودی مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی از واگذاری هزار و ۳۵۸ اشتراک رایگان و گازکشی رایگان داخلی ۲ هزار و ۳۸۳ مشترک تحت پوشش نهاد‌های حمایتی در استان طی سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: در زمینه ایفای بخشی از مسئولیت‌های اجتماعی شرکت گاز استان، پارسال هزار و ۳۵۸ اشتراک رایگان به مددجویان نهاد‌های حمایتی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۷۵۲ میلیون ریال واگذار شده است. 

او افزود: از این تعداد اشتراک رایگان واگذار شده،  هزار و ۱۵۷ اشتراک مربوط به مددجویان کمیته امداد و ۲۰۱ اشتراک رایگان مربوط به مددجویان سازمان بهزیستی بوده است.

محمودی با اشاره به گازکشی داخلی ۲ هزار و ۳۸۳ مشترک نهاد‌های حمایتی استان در پارسال اظهار کرد: هزینه گازکشی داخلی این مشترکین حدود ۱۲۹ میلیارد ریال بوده که به صورت رایگان انجام شده است.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: مددجویان نهاد‌های حمایتی که تاکنون از امتیاز و اشتراک رایگان گاز بهره‌مند نشده‌اند، می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از نهاد مربوطه و ارائه آن به شرکت گاز، صرفاً یکبار از واگذاری امتیاز کنتور و اشتراک رایگان گاز استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • اجتماع عزاداران امام صادق (ع) در ۳۰۰ بقعه متبرکه استان
  • لیست حمایتی جبهه مطالبه مردمی تبریز اعلام شد
  • ضرورت خرید حمایتی تخم مرغ در راستای کاهش زیان مرغداران
  • اعطای بسته حمایتی یک میلیارد تومانی به ۱۰۰ استاد منتخب شاگردپرور
  • اعطای بسته حمایتی معاونت علمی به یکصد استاد منتخب
  • برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی در آذربایجان غربی
  • بیش از ۳ هزار مشترک نهاد‌های حمایتی از نعمت گاز بهره‌مند شدند
  • جوابیه وزارت فرهنگ و ارشاد به عصر ایران: مُهر وزارت چهار روزه ساخته شد
  • سلگی: رویکرد حمایتی در اعزام گلبال به پارالمپیک داریم