Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس پس از تمدید قرارداد خود ابراز امیدواری کرد قراردادش در سال‌های بعد نیز تمدید شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیامک نعمتی پس از تمدید قراردادش با تیم پرسپولیس اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که توانستم دوباره با پرسپولیس تمدید کنم. از همه عزیزان، مدیریت باشگاه و کادرفنی باشگاه تشکر می‌کنم و امیدوارم این تمدید قراردادها ادامه داشته باشد و بتوانیم سالیان سال حضورمان در پرسپولیس ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره اینکه پیش از فینال لیگ قهرمانان آسیا قرارداد خود را تمدید کرده است، بیان کرد: مطمئناً قرارداد بستن با پرسپولیس حالا چه عقد قرارداد باشد و چه تمدید آن، باعث خوشحالی است و حس خوب و انرژی زیادی به ما می‌دهد. انشاءالله با انگیزه زیاد در فینال هم حاضر شویم و بتوانیم جام را به هواداران هدیه دهیم.

هافبک تیم پرسپولیس در مورد شرایط این تیم در آستانه اعزام به قطر نیز توضیح داد: شرایط خیلی خوب است. باشگاه از لحاظ مدیریتی تفاوت زیادی نسبت به گذشته کرده است. از سمیعی و اطرافیناش تشکر می کنم و امیدارم با جام از قطر بازگردیم و یک جشن بزرگ بگیریم.

قرارداد سیامک نعمتی با پرسپولیس تمدید شد

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال پرسپولیس فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۸۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه پرسپولیس پس از حذف این تیم از رقابت‌های جام حذفی مذاکره با بازیکنان فعلی خود را که در پایان فصل به دلیل اتمام قرارداد بازیکن آزاد محسوب می‌شوند را آغاز کرد تا آنها را پای میز مذاکره با این تیم بکشاند.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی بازیکنان فصل جاری پرسپولیس هستند که با پایان یافتن لیگ بیست و سوم می‌توانند این تیم را ترک کنند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه نیز میز مذاکره را برای تمدید قرارداد با آنها فراهم کرد تا نفراتی همچون مرتضی پورعلی گنجی و مهدی ترابی خواسته‌های خود را مطرح کنند.

با این حال اکثر بازیکنان پرسپولیس تصمیم گرفتند موضوع تمدید قرارداد را به پایان فصل موکول کنند تا ضمن تمرکز روی بازی‌های فصل جاری در خصوص آئین نامه‌های نقل و انتقالاتی جدید سازمان لیگ فوتبال نیز اطلاعات لازم را کسب کنند و سپس درباره قرارداد خود تصمیم‌گیری کنند.

درویش به تمام بازیکنانی که در پایان فصل، آزاد محسوب می‌شوند پیشنهاد تمدید قرارداد فرستاده است تا شایعه حضور سه بازیکن در لیست مازاد این تیم رد شود.

همچنین اوسمار ویه‌را سرمربی پرسپولیس نیز هیچ لیست ورود و خروجی به باشگاه ارائه نکرده است تا باشگاه با گزینه‌های خارج از لیست این تیم هم صحبتی را آغاز نکرده باشد.

کد خبر 6097192

دیگر خبرها

  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند
  • نمایش متفاوت شهاب زاهدی نسبت به پرسپولیس؛ پس چرا در تیم شما نمی‌زد؟
  • سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟
  • اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است
  • گلر فجرسپاسی: امیدوارم به لیگ برتر صعود کنیم
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • دلیل تاخیر پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار