Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@10:42:13 GMT

پیکر فرمانده انتظامی سقز تشییع شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۷۹۲۹۷

پیکر فرمانده انتظامی سقز تشییع شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، پیکر فرمانده انتظامی شهرستان سقز، حمید رضایی بعد از مراسم تشییع و در میان غم و ماتم و حزن و اندوه خانواده، یاران، مسئولان، همکاران و خانواده بزرگ نیروی انتظامی رهسپار دیار و زادگاهش در روانسر شد

در مراسم وداع با پیکر مرحوم رضایی، کریمیان فرماندار ویژه شهرستان، رحیمی نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس، رستم‌پور فرماندار شهرستان بانه، معاونین فرمانده انتظامی استان کردستان، اعضای شورای تامین و ادارای حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مراسم بدرقه با پیکر خادم مردم، که در ستاد نیروی انتظامی برگزار شد و جمعی از شهروندان نیز حضور داشتند، خانواده بزرگ نیروی انتظامی، نیروها، کارکنان و پرسنل نیروی انتظامی، پلیس راهور، پلیس راه، مبارزه با مواد مخدر، آگاهی، یگان ویژه و مجموعه نیرو‌های یگان‌ها و نمایندگان پاسگاه‌های مستقر در شهر‌ها و مناطق روستایی و مرزی شهرستان سقز با آن عزیز سفر کرده، با ادای احترام نظامی با امین مردم و خادم وطن، خداحافظی کردند.

حمید رضایی فرمانده انتظامی سقز، روز چهارشنبه بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان امام خمینی (ره) سقز درگذشت.

مرحوم رضایی آبان ماه ۹۸ به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان سقز منصوب شد وی زاده روانسر استان کرمانشاه است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی تشیع پیکر فرمانده انتظامی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۹۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان

فرمانده انتظامی شادگان از دستگیری قاتلی که سه نفر از اعضای خانواده خود را به قتل رسانده بود، خبر داد.

سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته (۷ اردیبهشت‌ماه) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی شادگان با بیان اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • کم‌کاری و عملکرد بدِ ۳۲ سازمان مسؤل در زمینه حجاب و عفاف
  • سردار رادان: دشمن می خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذردY اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند/ 32 سازمانی که در این نظام مسئول بودند برای ساماندهی حجاب و عفاف نه تنها کار خودشان را نمی کنند بلکه شبهه و شک و تردید در دل مردم نیز می اندازند
  • تصاویری گویاتر از صدها مقاله : فرمانده انتظامی از طرح "کاملاً فرهنگی و اجتماعی" می گوید و روحانیون "لباس چریکی" پوشیده اند!
  • یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»