Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-01@09:20:33 GMT

اوباما: حواسم به کار‌های ترامپ بود

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۷۹۳۱۲

صراط: باراک اوباما، رئیس جمهوری پیشین آمریکا در مصاحبه با مجله نیویورک درباره کتاب جدیدش تحت عنوان "سرزمین موعود" و تفکراتش درباره فضای سیاسی کنونی صحبت کرد.

به گزارش ایسنا، اوباما گفت: روی میزم لیستی نگذاشته‌ام که ببینم کدام سیاستم نجات یافته یا تغییر می‌یابد. البته که اهمیت می‌دهم. به حوزه‌هایی که دولت ترامپ تلاش داشت ورود کند و لطمه جدی زد، توجه کردم و آن یک شکست کوتاه مدت در موفقیت بلندمدت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خبرنگار مجله نیویورک به تعدادی از دستاورد‌های اصلی اوباما شامل قانون درمان مقرون به صرفه و برنامه مهاجرتی داکا اشاره کرد. اوباما گفت که آن قانون درمانی "همچنان قدرتمند است، اما وقتی بحث تعدادی از مقررات مربوط به تغییرات اقلیمی باشد، خساراتی وارد شده است. "

باراک اوباما همچنین ابراز اطمینان کرد که دولت آتی به ریاست جو بایدن و معاونت کامالا هریس، بتواند کار را از همان جایی که او رسانده بود، ادامه دهد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: اوباما ترامپ آمریکا صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۹۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم لو رفته از بایدن درباره احتمال توافق با ایران؛ پای ترامپ وسط است؟

ویدئویی از بایدن در حال انتشار است که نشان از تکاپوی آمریکا برای از سرگیری مذاکرات با ایران دارد. در این ویدئو بایدن به لزوم توافق با ایران و پیشگیری از ایجاد فرصت برای ترامپ سخن می‌گوید. منبع: viral vids

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ترامپ: حامیان فلسطین در دانشگاه کلمبیا پول گرفته‌اند
  • فیلم لو رفته از بایدن درباره احتمال توافق با ایران؛ پای ترامپ وسط است؟
  • نظر هیات منصفه دادگاه مطبوعات درباره رویداد ۲۴ و مجله ناداستان 
  • دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد
  • هیئت منصفه دادگاه مطبوعات مدیرمسئول رویداد۲۴ را مجرم دانست
  • طنز امروز باید به استاندارد طنز گل‌آقا برسد/ما در جریان کاستی‌های حوزه طنز هستیم و برای جبران آن تلاش می‌کنیم
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به تامین اجتماعی؛ چرا کسی حرفه ما را به رسمیت نمی‌شناسد؟
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • نامه سرگشاده قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • بررسی آثار کلر ژوبرت نویسنده و تصویرگر مسلمان شده فرانسوی