Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@18:11:46 GMT

دانستنی‌هایی جذاب از جنسیس G۷۰

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۷۹۴۴۵

دانستنی‌هایی جذاب از جنسیس G۷۰

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اولین تصاویر رسمی جنسیس G۷۰ مدل ۲۰۲۲ به صورت رسمی منتشر شدند. این خودروی کره‌ای با زبان طراحی جدید سازنده خود توسعه پیدا کرده و جذابتر از گذشته شده است. این سدان بزرگ لوکس هنوز هم به دنبال به روزرسانی است و در واقع این نمونه تولیدی یک فیس لیفت بزرگ به جای مدل نسل بعدی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این یک واقعیت شناخته شده است که G۹۰ بعدی دارای چراغ‌های جلو چهارگانه خواهد بود و طراحی شبیه دیگر تولیدی دارد. GV۸۰ کوچکتر و GV۷۰ که به تازگی رونمایی شده است همانند نسل دوم G۸۰ و G۷۰ فیس لیفت شده از همین موضوع پیروی می‌کنند. در طراحی بخش پشتی این خودروی کره‌ای سدان تغییراتی زیادی اعمال شده و چراغ‌های چهارگانه نیز در این بخش حضور دارند که برای طراحی آن‌ها از بال‌های اطراف لوگوی جنسیس الهام گرفته شده است.

این خودرو دارای دیفیوزر هم رنگ بدنه و اگزوز‌های بیضی شکل است.  نمونه‌های اولیه ۲۰۲۲ G۹۰ با صفحه لمسی دیجیتال و سرگرمیدر کنار هم است که در یک تکه شیشه قرار گرفته اند. این یک تنظیم دو صفحه‌ای است، همان چیزی که در بسیاری از مدل‌های مرسدس پیدا خواهید کرد، اما مطمئن هستیم که جنسیس چرخش خاص خود را روی آن قرار خواهد داد.

مشخصات فنی هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، گرچه ما شنیده ایم که ۵.۰ لیتری V۸ تنفس طبیعی همچنان ارائه می‌شود. علاوه بر این، گفته می‌شود G۹۰ اصلاح شده تعلیق هوا را برای سواری نرم به دست می‌آورد، زیرا برای یک سدان پریمیوم بزرگ مناسب است. گزارش‌های محلی حاکی از آن است که مدل جنسیس دارای یک سیستم رانندگی نیمه مستقل سطح ۳ پیشرفته نیز خواهد بود.

در کابین این خودرو سیستم اطلاعات و سرگرمی با نمایشگر بزرگ ۱۰.۲۵ اینچی قرار گرفته که شامل طراحی رابط کاربری جنسیس می‌شود و از آپدیت OTA، اپل کارپلی، اندروید Auto و حالت Valet پشتیبانی می‌کند. جنسیس پد شارژ بی‌سیم را به جای عمودی به صورت افقی درون کابین قرار داده است. غیر از این تغییرات، سایر بخش‌های کابین مشابه گذشته است. اگر قرار باشد گزارش‌های اخیر باور شود، قرار است رونمایی رسمی تا پایان سال ۲۰۲۱ برای منطقه KDM انجام شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معرفی خودرو بررسی خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۹۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داستان جذاب ثروتمندترین مسافر کشتی تایتانیک | او که بود؟ +تصویر

بالاترین مبلغ که پیش‌تر حدود ۱.۴ میلیون دلار بود، برای ویولنی پرداخت شد که هنگام غرق شدن کشتی نواخته می‌شد، که در سال ۲۰۱۳ در همین حراجی فروخته شد.

یک ساعت جیبی از جنس طلا که از جسد ثروتمندترین مرد کشتی تایتانیک کشف شده بود به قیمت رکوردشکن ۱.۵ میلیون دلار فروخته شد.

ایسنا در خبری نوشت: این ساعت طلا در حراجی هنری «اولدریج و پسران» به یک مجموعه‌دار خصوصی فروخته شد و رکورد گران‌قیمت‌ترین یادگاری‌های کشتی معروف تایتانیک را جابه‌جا کرد.

صاحب اصلی این ساعت، یک تاجر به نام «جان جیکوب آستور» بود که در سال ۱۹۱۲ میلادی در سن ۴۷ سالگی، پس از دیدن همسر جدیدش، مادلین، در یک قایق نجات با کشتی تایتانیک به اعماق اقیانوس رفت.

بالاترین مبلغ که پیش‌تر حدود ۱.۴ میلیون دلار بود، برای ویولنی پرداخت شد که هنگام غرق شدن کشتی نواخته می‌شد، که در سال ۲۰۱۳ در همین حراجی فروخته شد.

سخنگوی این حراجی به گاردین اعلام کرد ۱.۵ میلیون دلارِ پرداخت‌شده برای این ساعت شامل هزینه‌ها و مالیات‌های پرداخت‌شده توسط خریدار است. همچنین در این حراجی یک کیف ویولن به قیمت ۳۶۰ هزار پوند (۴۵۴ هزار دلار) با احتساب هزینه‌ها و مالیات فروخته شد.

«اندرو آلدریج» مدیر این خانه حراج گفت: قیمت‌های یادگاری تایتانیک در این حراجی کاملاً باورنکردنی بود. آن‌ها نه تنها اهمیت خود مصنوعات و کمیاب بودن آن‌ها را منعکس می‌کنند، بلکه از جذابیت ماندگار داستان تایتانیک حکایت دارند؛ ۱۱۲ سال بعد از غرق شدن این کشتی ما هنوز در مورد آن و مسافران و خدمه‌اش صحبت می‌کنیم.

او افزود: آستور به عنوان ثروتمندترین مسافر کشتی تایتانیک شناخته می‌شد و تصور بر این بود که در آن زمان یکی از ثروتمندترین افراد جهان باشد و دارایی خالصش تقریباً ۸۷ میلیون دلار معادل چند میلیارد دلار امروز ارزش داشت. آستور که یکی از اعضای برجسته خاندان ثروتمند آستور بود، به جای اینکه شانس خود را با کشتی نجات دیگر امتحان کند، آخرین بار در حال کشیدن سیگار و گپ زدن با یکی از مسافران دیده شده است. جسد او هفت روز بعد از اقیانوس اطلس پیدا شد و ساعت نفیس طلای ۱۴ عیار جیبی «Waltham» از او کشف شد.

کشتی تایتانیک در ساعت ۱۱:۴۰ شب در ۱۴ آوریل ۱۹۱۲، با یک کوه یخ برخورد کرد و شروع به پایین‌رفتن در آب کرد. در ابتدا، آستور باور نداشت که کشتی در معرض خطر جدی باشد، اما بعداً مشخص شد که کشتی در حال غرق شدن است و کاپیتان بعد از نیمه‌شب تخلیه را آغاز کرده است، بنابراین او به همسرش کمک کرد تا وارد قایق نجات ۴ شود. همسرش مادلین آستور جان سالم به در برد و جسد شوهرش در ۲۲ آوریل در فاصله‌ای نه چندان دور از محل غرق شدن کشتی پیدا شد.

دیگر خبرها

  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • داستان جذاب ثروتمندترین مسافر کشتی تایتانیک | او که بود؟ +تصویر
  • نمایی بسیار زیبا و جذاب از امواج دریا (فیلم)
  • داستان جذاب زندگی یک نوجوان در «جرئت و حقیقت»
  • ادعای عجیب تن‌هاخ: ما جذاب‌‌ترین تیم لیگ هستیم!‏
  • (تصاویر) عکس‌های خیره کننده و جذاب کیت وینسلت
  • نکات مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه لوازم تحریر
  • خوشحالی کین: فعال شدن بند پاداش جذاب
  • سعی کردیم به واقعیت وفادار باشیم / فیلم دفاع مقدس باید برای نسلی که جنگ را یک روز هم ندیده جذاب باشد
  • سعی کردیم وفادار به واقعیت باشیم/فیلم دفاع مقدس باید برای نسلی که جنگ را یک روز هم ندیده جذاب باشد