Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@23:57:02 GMT

اقدامات جهادی موانع را رفع می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۷۹۶۱۳

اقدامات جهادی موانع را رفع می‌کند

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اقدامات جهادی در سازمان‌های تحقیقاتی و خودکفایی نیروهای چهارگانه ارتش، گلوگاه‌های عملیاتی را باز کرده و موانع موجود را رفع خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان‌،‌ دریادار حسین خانزادی در بازدید از صنایع دانش پایه و دستاوردهای دفاعی سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به میزان توانمندی‌های فن آورانه‌ای که در ارتش جمهوری اسلامی ایران تجمیع شده است افزود: اگر این توانمندی‌ها به عنوان یک فن آوری دانش پایه، با هم ترکیب شود می‌تواند نیازهای عمومی نیروهای مسلح را در بخش‌های مختلف رفع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی دریایی ارتش با تاکید بر این که آگاهی از توانایی‌های دیگر همرزمان در نیروهای مسلح می‌تواند ما را به سطح بالاتری از توانمندی دفاعی و امنیتی برساند، تصریح کرد: همکاری نزدیک بین سازمان‌های تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروهای چهارگانه ارتش، باعث ارتقاء مرز تکنولوژی در سطح نیروهای مسلح کشور خواهد شد.

دریادار خانزادی تاکید کرد: انباشت پیشرفت‌های فن آورانه نزاجا بر پایه فعالیت‌های جهادی، آینده‌ای درخشان را برای نیروی زمینی ارتش رقم خواهد زد.

وی گفت: تعدادی از تجهیزات ساخته شده در سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی ارتش، با اندکی تغییرات راهبردی می‌تواند بخشی از نیازهای عملیاتی نیروی دریایی را برطرف کند.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: خانزادی امیر خانزادی امیر دریادار خانزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۹۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی

رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی با خانواده سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی دیدار داشتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امروز و هم‌زمان با سالروز شهادت امام صادق (ع)، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی و جمعی از سرداران و امیران سپاه و ارتش با خانواده سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی دیدار داشتند که تصاویر آن را در ادامه مشاهده می‌کنید:

کد خبر 750517

دیگر خبرها

  • متلاشی شدن چند تیم تروریستی در استان کرمان طی سال گذشته
  • ارتش ایران هدف قرار دادن کدام بندر اسرائیل را تمرین کرد؟ پاسخ رسانه عربی
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران
  • شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص
  • تعویق بررسی جنایات جنگی انگلیس در افغانستان برای یک سال دیگر
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران+ جزئیات
  • بازدید هیئت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد ارتش
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد ارتش