Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-04-27@02:42:16 GMT

تحویل ۱۲۰ کامیون نو به رانندگان

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۷۹۶۶۷

تحویل ۱۲۰ کامیون نو به رانندگان

مشاور رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از تحویل ۱۲۰ دستگاه کامیون نو به رانندگان متقاضی نوسازی خبر داد و گفت: ۱۰۵ دستگاه اتوبوس نیز آمادگی تحویل بوده اما در انتظار تعیین قیمت از سوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان هستیم.

صدراله بمانا در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت نوسازی ناوگان و طرح‌ها و قراردادهای در حال اجرا، اظهار کرد: در طرح نوسازی ناوگان با دو تولیدکننده کامیون و اتوبوس برای نوسازی از محل تولید داخل قرارداد بسته شده و تا کنون ۱۲۰ دستگاه کامیون تولید و به رانندگان تحویل داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در انتظار آماده شدن ۲۰۰ کامیون دیگر هستیم.

وی با بیان اینکه برای دیگر تعهدات موجود نیز باید منتظر واردات و تامین قطعات لازم هستیم، افزود: در طرح نوسازی اتوبوس هم ۱۰۵ دستگاه آماده تحویل به متقاضیان است که منتظر نهایی شدن قیمت آن از سوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان هستیم. چرا که دولت برای ساخت آن ها یارانه می‌دهد.

مشاور رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در امور نوسازی ناوگان ادامه داد: در قالب طرح دیگری از محل ماده ۱۲ نیز با یکی از کارخانه های تولید داخل قرار داد بسته شده و قرار است ۵۰۰۰ دستگاه کامیون را بسازد و تحویل دهد.

به گفته بمانا،  بر اساس این طرح تا ۸۰ درصد قیمت کامیون، تسهیلات ویژه برای کامیون‌داران در نظر گرفته شده است که سود بانکی ۱۸ درصد دارد اما از این میزان تنها ۹ درصد آن را متقاضی می دهد و بقیه آن از سوی سازمان راهداری به نمایندگی از دولت پرداخت می شود.

وی با بیان اینکه در قالب این قرار داد سن کامیون باید بالای ۳۵ سال باشد، گفت: هزار دستگاه کامیون دیگر نیز با یکی از تولید کنندگان قرار داد بسته ایم که شرط آن سن بالای ۲۲ سال است. هم اکنون قرارداد آن را بسته ایم و  مردم هم می‌توانند برای نوسازی کامیون‌های شان با کارخانه ها وارد قرارداد شده و ثبت نام کنند.

برچسب هاسازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو سازمان راهداری دستگاه کامیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۹۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام سازمان ملل : آواربرداری در غزه حدود ۱۴ سال طول می‌کشد

 یک مقام ارشد سازمان ملل متحد می‌گوید حدود ۳۷ میلیون تن آوار از جنگ غزه به جا مانده که ممکن است فرایند آواربرداری ۱۴ سال طول بکشد.

به گزارش فارس؛ حملات اسرائیل به نوار غزه باعث شده است بخش عظیمی از این منطقه باریک با ۲.۳ میلیون جمعیت، به آوار تبدیل شود و بسیاری از غیرنظامیان آواره شوند و با خطر گرسنگی و ابتلا به انواع بیماری‌ها دست و پنجه نرم کنند.

براساس گزارش خبرگزاری «رویترز»، لودهامار می‌گوید جنگ در غزه حدود ۳۷ میلیون تن آوار در منطقه پرجمعیت غزه به جا گذاشته است.

او اضافه کرد با آنکه مشخص کردن میزان دقیق مهماتی که در غزه منفجر نشده‌اند، ممکن نیست؛ اما پیش‌بینی می‌شود آواربرداری در غزه از جمله ساختمان‌های ویران‌شده حدود ۱۴ سال طول بکشد.

این مقام سازمان ملل در پایان اشاره کرد: «ما می‌دانیم که معمولا حداقل ۱۰ درصد مهماتی که پرتاب شده، عمل ناموفق بوده و عمل نکرده است. ما از ۱۴ سال کار با ۱۰۰ کامیون صحبت می‌کنیم.»

ارتش رژیم اسرائیل با حملات گسترده به نوار غزه بسیاری از تاسیسات این منطقه از جمله تاسیسات درمانی، آموزشی و عبادتگاه‌ها را ویران کرده است.

مردم غزه تحت محاصره نیرو‌های اسرائیلی هستند و نیاز مبرمی به دارو و مواد غذایی دارند.

نظامیان اسرائیلی به کامیون‌های حاوی کمک‌های بشردوستانه به‌سختی اجازه ورود به غزه را می‌دهند و این کامیون‌ها بعد از بازرسی‌های سختگیرانه به صورت محدود وارد غزه می‌شوند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مقام سازمان ملل : آواربرداری در غزه حدود ۱۴ سال طول می‌کشد
  • آواربرداری در غزه حدود ۱۴ سال طول می‌کشد
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • خرید دو دستگاه کامیون برای شهرداری شهرکرد
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است
  • ◄ درخواست مهم انجمن رانندگان کامیون از اتحادیه تولیدکنندگان قطعات وسائط سنگین
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی
  • تاکسی‌های برقی بدون راننده ماند
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است