Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@09:29:48 GMT

آخرین وضعیت وریا غفوری از زبان پزشک استقلال

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۷۹۷۰۰

آخرین وضعیت وریا غفوری از زبان پزشک استقلال

با اعلام پزشک تیم فوتبال استقلال کاپیتان این تیم کاروان آبی ها را در سفر به مشهد همراهی می کند.

به گزارش مشرق، با اعلام دکتر سیاهپوش پزشک تیم استقلال بعد از معاینات انجام شده مشخص شد که التهاب موجود در زانوی وریا غفوری کاهش پیدا کرده و از فردا این بازیکن در تمرینات گروهی شرکت می‌کند و تیم را در سفر به مشهد همراهی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وریا غفوری از ناحیه مینیسک پا دچار کیست شده و در این چند روز نتوانسته تمرین کند. دیدار تیم های شهرخودرو و استقلال از هفته ششم لیگ برتر شنبه ۲۲ آذر برگزار می شود.

منبع: روزنامه خبر ورزشی

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا شهید محسن فخری زاده فوتبال استقلال وریا غفوری لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۹۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد با شرکت و همراهی ۵ کشور برگزار شد

تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد «حلقه امنیتی ۲۰۲۴» با شعار «امنیت برای همه» و حضور کشور‌های بلاروس، آذربایجان، تاجیکستان، قزاقستان و قرقیزستان به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه افسری امام علی (ع) برگزار شد.

امیر سرتیپ دوم محمود محمودی فرمانده تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد گفت: در این تمرین کشور بلاروس به عنوان همکار با ما در طرح ریزی و انجام عملیات شرکت داشت و چهار کشور آذربایجان، پاکستان، قرقیزستان و قزاقستان هم به عنوان کشور‌های ناظر هیئت‌هایی را برای این تمرین اعزام کردند.

وی افزود: این تمرین به مدت سه روز به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران و در دانشگاه افسری امام علی (ع) نیروی زمینی برگزار شد.

امیر سرتیپ دوم محمودی تصریح کرد: هدف از این تمرین ایجاد هماهنگی، هم‍افزایی و استحکام دیپلماسی دفاعی برای کشور‌های مسلمان، هم‍سو، همسایه و کشور‌هایی هستند که در راستای پدیده مبارزه با تروریسم فعالیت دارند و علاقه مند هستند که این مسائل را دنبال کنند.

فرمانده تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد یادآور شد: در نظرداریم مباحث طرح ریزی و عملیات را در این تمرین ادامه دهیم و در پایان از کشور‌های مهمان نظرخواهی نموده و از تجربیات همدیگر بهره مند شویم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • جلوی بی‌حجابی را با همراهی مردم می‌توان گرفت
  • تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد با شرکت و همراهی ۵ کشور برگزار شد
  • ارزیابی رسانه‌های عبری از وضعیت بد نتانیاهو/ خواب از چشم بی بی گرفته شده!
  • آخرین وضعیت اورونوف برای همراهی پرسپوليس
  • همدلی مدیران سرمایه بزرگی برای قزوین است
  • وضعیت مهاجم استقلال برای همراهی تیمش مشخص شد
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن رسید
  • مشهد رکورددار هوای ناسالم است/ پاک‌ترین هوا سهم ارومیه شد
  • فیلم/ وضعیت ترافیک جاده‌های کشور از زبان رئیس پلیس راهور
  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)