Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،هنگامه پروین رئیس شبکه بهداشت و درمان خرمشهر روز پنجشنبه گفت: با توجه به وجود داوطلبان از بین نیروهای بسیجی و ادامه برگزاری کارگاه های آموزشی در حوزه بهداشت و درمان خرمشهر پیش‌بینی می‌شود این تعداد نیرو در هفته آینده به ۱۸۰ نفر برسد.

او افزود: در کنار نیروهای بسیجی ۱۴ داوطلب جمعیت هلال احمر خرمشهر برای حضور و مشارکت در اجرای طرح شهیدسلیمانی اعلام آمادگی کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروین ادامه داد: این نیروها ضمن گذراندن دوره آموزشی و پس از تشکیل چهار کمیته حمایت و قرنطینه خانگی، کمیته آموزش همگانی،کمیته مراقبتی و عملیاتی ، پایش و نظارت کار خود را به صورت محله به محله آغاز کرده و براساس چک لیست‌های تدوین شده اقدام به پایش و نمونه‌گیری می‌کنند.

او اظهار داشت: مدیریت و کنترل اپیدمی کووید ۱۹ از طریق مشارکت مردمی و هماهنگی بین بخشی و بهره گیری از کمک های نیروی بسیج و داوطلب مردمی می‌تواند در قطع زنجیره انتقال این ویروس موثر باشد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان خرمشهر در ادامه گفت: آموزش همگانی برای ارتقای دانش و مهارت مردم برای رویارویی با کووید ۱۹ با تکیه بر برنامه "هر خانه یک پایگاه سلامت" وظیفه بسیار مهم و اقدام بسیار موثر در کنترل این ویروس است.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح شهید سلیمانی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۹۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه‌های آزمایشگاهی حوزه بهداشت و درمان تشکیل می شود

دکتر وطن خواه با بیان اینکه تشکیل شبکه های آزمایشگاهی حوزه بهداشت و درمان از برنامه های اولویت دار وزارت بهداشت است، اظهار داشت: هدف از برگزاری این کارگاه، استفاده بهینه از منابع  و عدم موازی کاری در آزمایشگاه‌ها، سطح‌بندی نیروی انسانی آزمایشگاه‌ها متناسب با تخصص آن‌ها و فراهم کردن دسترسی به تمامی خدمات آزمایشگاهی برای مردم در تمامی نقاط کشور با بهترین کیفیت خدمات آزمایشگاهی است.

وی افزود: طبق اسناد بالادستی تا سال ۱۴۰۴ باید ۸۵ درصد آزمایشگاه های بیمارستان های دولتی تحت پوشش شبکه آزمایشگاهی قرار گیرند.

وطن خواه یادآور شد: در حال حاضر شبکه آزمایشگاهی در ارتباط با بخش خصوصی طبق آیین نامه ها موجود است و در صورت داوطلب بودن می توانند در شبکه آزمایشگاهی قرار گیرند.

وی در ادامه گفت: بیش از ۸ هزار و ۲۰۰  آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور در حال فعالیت هستند که از این تعداد حدود ۳ هزار و ۵۰۰ آزمایشگاه بهداشتی هستند.  

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران
  • شبکه‌های آزمایشگاهی حوزه بهداشت و درمان تشکیل می شود
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد