Web Analytics Made Easy - Statcounter

میزبانی پرسپولیس در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۸ که پرتماشاگر ترین بازی تاریخ فینال لیگ قهرمانان آسیا شد،باعث تمجید و تعریف ویژه کارشناسان کشور های حاشیه خلیج فارس از این اتفاق شد .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سال ۲۰۱۸ تیم پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد و در بازی برگشت هم میزبان تیم کاشیما آنتلرز بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی ، ورزشگاه آزادی ده ساعت زود تر از آغاز بازی به طور وحشتناکی پر شد . تا این بازی پرتماشاگر ترین بازی تاریخ فینال لیگ قهرمانان آسیا لقب بگیرد .

این اتفاق باعث تعریف و تمجید ویژه کارشناسان کشور های حوزه خلیج فارس شد .

یک کلیپ از تعریف و تمجید های ویژه کارشناسان برنامه قطری و گزارشگر بازی را در این خبر می توانید ببینید .

در دیدستان هم ببینید .

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس فینال لیگ قهرمانان آسیا اخبار پرسپولیس اخبار لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس فینال لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا فینال لیگ قهرمانان آسیا ویژه کارشناسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۹۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید اول بارسلونا در جهنم زرد غیب شد!

به گزارش "ورزش سه"، موندودپورتیوو، نشریه نزدیک به باشگاه بارسلونا، واکنش جالبی به عدم درخشش کیلیان امباپه در بازی شب گذشته برابر دورتموند نشان داد.

ژاویر بوش در ستون خود نوشت: «جلاد بارسا در لیگ قهرمانان، تبدیل به امید هواداران بارسا شده تا رئال به پانزدهمین لیگ قهرمانان خود دست پیدا نکند، کسی که در سال های اخیر کابوس هواداران بارسلونا بوده، حالا امید اول آنهاست تا رئال مادرید در سالی که کورتوا و دو مدافع اصلی خود را در اختیار نداشته، ولی احتمالا در فینال خواهد بود، قهرمان نشود. 

کیلیان برابر دورتموند در بیشتر دقایق محو بود ولی برای او هنوز بازی برگشت باقیمانده و امید به فتح دو جام هیجان انگیزتر دیگر، لیگ قهرمانان اروپا و یورو 2024. او قرار بود ناجی تیم لوئیس انریکه باشد اما ناگهان شکست شب گذشته در دورتموند (1-0) راهیابی تیم فرانسوی به فینال ومبلی را بسیار پیچیده کرد.

 یک گل عالی از فولکروگ در نیمه اول باعث شد که نیکولا سارکوزی و الخلیفی روی سکوهای سیگنال ایدونا پارک خکششان بزند. نکته این است که اگر بازی 100 بار برگزار می شد، در 99 بار پی اس جی نتیجه مثبت می گیرد. 6 موقعیتی که پی اس جی در نیمه دوم از دست داد بسته به اینکه بازی برگشت چگونه به پایان برسد، می تواند در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا ثبت شود. به ویژه، آن ضربه سر فابیان روئیز، کاملاً تنها در محوطه جریمه یا دو ضربه‌ای که به تیر برخورد کرد. سه شنبه بعد در پارک دو پرنس بازی برگشت خواهد بود و باید دید امباپه به یک فینال دیگر می رسد و مانع قهرمانی رئال خواهد شد یا خیر.»

دیگر خبرها

  • تمجید فوق‌العاده نشریه فورفورتو از علی دایی | او سوپراستار بین‌المللی فوتبال است | شاید نمی‌دانستید که علی دایی آنجا حضور داشت!
  • ملی‌پوش ایران در جایی حساس‌تر از فینال آسیا(عکس)
  • امید اول بارسلونا در جهنم زرد غیب شد!
  • قضاوت تیم داوری ایران در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • تبریک معاون شمس‌آذر به داوران فینال زیر ۲۳ سال آسیا
  • ادین ترزیچ: فقط در صورت صعود شایسته تعریف و تمجید هستیم
  • قضاوت فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به بنیادی‌فر رسید
  • تیم داوری ایران، قاضی فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • موعود داور فینال آسیا شد
  • بنیادی فر داور فینال جام ملت های آسیا زیر ۲۳ سال شد