Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@07:45:05 GMT

کشف محموله شیر خشک و برنج قاچاق در بیرجند

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۷۹۸۱۸

کشف محموله شیر خشک و برنج قاچاق در بیرجند

ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف ۱۵ تن شیر خشک و ۱۰ تن برنج قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در بازرسی از یک تریلی در شهرستان بیرجند خبر داد.

سردار ناصر فرشید گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی هنگام کنترل خودروهای عبوری در پلیس راه شهرستان بیرجند به یک تریلی کانتینردار مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: ماموران در بررسی مدارک خودرو مشاهده کردند، بارنامه با بار خودرو مطابقت ندارد که در بازرسی از خودرو ۱۵ تن شیر خشک و ۱۰ تن برنج را که به صورت غیرمجاز و قاچاق حمل می‌شد،  کشف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف شده را بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: ماموران در این رابطه راننده خودرو را دستگیر و با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی کردند.

وی اظهار کرد: با عنایت به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در راستای اجرای طرح پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا و ارز از مبادی رسمی و در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر قاچاق کالای اساسی و یارانه‌ای به کشورهای همسایه به دلیل اختلاف نرخ ارز و سوء استفاده افراد فرصت طلب، پلیس با جدیت با برهم زنندگان امنیت اقتصادی مردم مقابله کرده و بدون هیچ‌گونه اغماضی با این افراد فرصت‌طلب برخورد خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی قاچاق خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۹۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد

محدثی نژاد مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: پرونده قاچاق ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق نفت گاز به ارزش ۲۲۲ میلیون تومان در شعبه سوم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی بیرجند رسیدگی شد.

او افزود: شعبه پس از بررسی مدارک، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط سوخت‌های کشف شده، متهم را به پرداخت ۶۶۶ میلیون تومان جزای نقدی معادل ۳ برابر ارزش سوخت قاچاق محکوم کرد.

محدثی نژاد ادامه داد: شعبه همچنین با توجه به بیشتر بودن ارزش خودرو از سوخت کشف شده، ۲۲۲ میلیون تومان، برابر ارزش سوخت به جریمه اضافه و متهم را در مجموع به پرداخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی عنوان کرد: مأموران نیروی انتظامی هنگام بازرسی خودرو‌های عبوری از یک دستگاه تریلی، این محموله سوخت قاچاق را کشف و پرونده این تخلف را برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • کشف بیش از ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف ۳۱ هزار و ۹۲۰ نخ سیگار قاچاق در کرمان