Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@21:20:33 GMT

طرح زمستانی پلیس‌راه در یزد آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۸۰۰۰۸

طرح زمستانی پلیس‌راه در یزد آغاز شد

به گزارش ایرنا، این طرح با همکاری نیروهای راهداری، جمعیت هلال‌احمر، سازمان اورژانس، حمل ‌و نقل جاده ای و امداد خودرو تا اواخر سال‌ ۹۹  بر اساس مقررات و وظایف محوله پیگیری می‌شود.

هر سال با شروع فصل سرما و افزایش احتمال حوادث جاده‌ای و شهری، آمادگی سازمان‌های امدادی در یک اقدام نمادین با حضور مسوولان و اجرای برنامه آمادگی خود را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدود ۴۰۰ هزار دستگاه خودرو روزانه در جاده‌های استان یزد تردد می‌کنند.

از مجموع راه‌های استان، ۷۲۶ کیلومتر بزرگراه، ۶۴۰ کیلومتر راه اصلی، ۹۶۱ کیلومتر راه فرعی و ۲ هزار و ۲۷۴ کیلومتر راه آسفالته روستایی است که زیرپوشش اداره کل راهداری ، حمل‌ونقل جاده‌ای قرار دارد.

یزد در بحث طول راه‌های شریانی رتبه ۱۰ کشوری، بزرگراه هشتم، راه اصلی رتبه ۱۴ ،‌ راه فرعی جایگاه ۱۵ و طول راه‌های روستایی رتبه ۲۲ کشوری را داراست.

پارسال بیش از ۲۰ میلیون تن کالا از مبدأ یزد به نقاط مختلف کشور حمل و یک‌میلیون و ۴۸۲ نفر مسافر هم از مبدأ استان به سایر مناطق جابه‌جا شد.

طول راه‌های استان چهار هزار و ۶۰۲کیلومتر است که نقش مؤثری در برقراری ارتباط استان‌های جنوبی - شمالی، شرقی - غربی کشور دارد.

این استان با ۱۰ شهرستان یک‌میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که حدود ۶۰ درصد آن در مرکز استان زندگی می کنند.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای راهداری زمستانی پلیس راهور ناجا یزد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای راهداری زمستانی پلیس راهور ناجا یزد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای راهداری زمستانی پلیس راهور ناجا یزد اخبار کنکور جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۰۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردنه تته پس از ۵ ماه بازگشایی شد

آفتاب‌‌نیوز :

صلاح الدین محمدی روز پنجشنبه ظهار کرد: گردنه تته در مسیر ارتباطی شهرستان سروآباد و پاوه در استان کرمانشاه، هر ساله به دلیل بارش سنگین برف چند ماه بسته شده و بازگشایی آن به فصل بهار موکول می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این گردنه از آبان ماه سال گذشته بسته شده بود، افزود: عملیات بازگشایی آن از ۱۴ فروردین امسال آغاز شد و با همت و تلاش نیرو‌های راهداری عملیات بازگشایی آن امروز به اتمام رسید و تردد در این محور از سرگفته شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان با اشاره به اینکه ارتفاع برف در برخی از نقاط این گردنه به هشت متر نیز رسیده است، اضافه کرد: پنج کیلومتر از مسافت این گردنه در استان کردستان وجود دارد که در مجموع برای بازگشایی آن در محدوده استان کردستان سه هزار و ۳۰۰ کیلومتر باند برفروبی انجام شد.

گردنه تته ۲۰ کیلومتر طول دارد که ۴.۲ کیلومتر آن در محدوده استان کردستان شهرستان سروآباد واقع شده است و مابقی آن در حوزه استحفاظی استان کرمانشاه شهرستان پاوه است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • گردنه تته پس از ۵ ماه بازگشایی شد
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • بازگشایی ۴۵ کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • بهره‌مندی ۹۸ درصد جمعیت روستا‌های بوشهر از راه آسفالته
  • آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • بهسازی ۳۰۰ کیلومتر از راه‌های عشایر استان مرکزی آغاز شد
  • آغاز اجرای پروژه تعریض محور دهگلان_ بلبان آباد