Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@21:07:12 GMT

بازنده بزرگ حذف اینتر از لیگ قهرمانان

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۸۰۰۳۶

بازنده بزرگ حذف اینتر از لیگ قهرمانان

آرتورو ویدال در نخستین فصل حضورش در اینتر حتی به یک هشتم نهایی لیگقهرمانان هم نرسید.

به گزارش "ورزش سه"، آرتورو ویدال هافبک شیلیایی که رویای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را در سر دارد، در سه فصل اخیر این رقابت ها شکست های تلخی را تجربه کرده است.

 

 

 

 

 برای سومین سال پیاپی اینتر در مرحله گروهی با لیگ قهرمانان اروپا خداحافظی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بار به خودش بستگی داشت و در خانه برابر ضعیف ترین حریف بازی کرد اما دوباره لغزش داشت. تساوی بدون گل مقابل شاختار یک پایان برای تیم آنتونیو کونته بود. یک حذف دردناک برای نراتزوری به خصوص برای یکی از بازیکنان جدید این تیم یعنی آرتورو ویدال بود. 

 

هافبک شیلیایی یک سال دیگر باید صبر کند تا بتواند به رویای فتح لیگ قهرمانان نزدیک شود، اتفاقی که در سال 2015 با یوونتوس به آن نزدیک شد اما در فینال به بارسلونا باختند. 

 

 

 

 

ویدال زمانی که در تابستان 2018 با بارسا قرارداد امضا کرد، هدفش کاملا مشخص بود. او گفت که می خواهم سه قهرمانی در لیگ قهرمانان به دست آورم. این هدف رویاپردازانه با شکست های پر سر و صدایی همراه شد. 

او در فصل 19-2018 با آبی اناری ها به نیمه نهایی رسید که تیمش با چهار گل در آنفیلد مغلوب لیورپول شد. یک فصل بعد شکست تحقیرآمیز 8-2 را برابر بایرن تجربه کرد و امسال حتی نتوانست در مرحله حذفی حضور داشته باشد. 

بارسلونا اینتر میلان آرتورو ویدال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا اینتر میلان آرتورو ویدال لیگ قهرمانان آرتورو ویدال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۰۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف لوئیس انریکه پس از توقف غیرمنتظره

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی برای قطعی کردن قهرمانی خود در لیگ فرانسه نیاز داشت در پارک دو پرنس برابر لوآور به پیروزی برسد اما خوش شانس بود که بازنده نشد. تا 12 دقیقه به پایان، لوآور 1-3 از پاریس پیش بود ولی میزبان هر طور که بود بازی را به تساوی کشاند.

پی اس جی حالا یک امتیاز دیگر می‌خواهد تا از لحاظ ریاضی رسما قهرمان شود، هرچند همین حالا نیز می‌توان این تیم را قهرمان دانست.

لوئیس انریکه پس از تساوی غیرمنتظره تیمش در آستانه بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان گفت: «خیلی مهم است به‌عنوان یک مربی بتوانید حس قدرت و مبارزه طلبی را به تیم تزریق کنید و اینکه بازیکنان هرگز پا پس نکشند. بسیاری بعد از گل سوم حریف تصور می‌کردند بازنده خواهیم شد ولی به بهترین شکل ممکن واکنش نشان دادیم و سعی می‌کنیم فصل را نیز عالی تمام کنیم.»

انریکه ادامه داد: «انکار نمی‌کنم که تمرکز بسیاری از بازیکنان روی بازی با دورتموند بود. چند روزی است که هواداران نیز فقط از این بازی حرف می‌زنند. ما تقریبا قهرمان فرانسه شده‌ایم و طبعا توجهات به لیگ قهرمانان است. معتقدم تیم کاملا برای این بازی آماده است و می‌رویم هر دو بازی را برنده شویم.»

دیگر خبرها

  • پیش بازی بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ ال کلاسیکوی واقعی اروپا و بازی بزرگ نسل ما
  • خاوی مارتینز: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین جنگ تاریخ فوتبال است
  • نویر: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین بازی‌‌هایی هستند که می‌توانید ببینید
  • رابطه زناشویی برنده و بازنده ندارد
  • اعتراف لوئیس انریکه پس از توقف غیرمنتظره
  • صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم
  • کارشناس فوتبال: پرسپولیس با تعویض های اوسمار بازنده شد
  • ده روسی: ترکیب ناپولی در سطح اینتر است؛ اندیکا از ابتدای بازی به میدان می‌رود
  • واکاوی بازی ذوب‌آهن و تراکتور/ بازنده سربلند
  • استقلال و پرسپولیس، یک برنده و یک بازنده!