Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان مدیر آب و فاضلاب شهرستان اردستان گفت: این اداره حدود ۲۸ هزار مشترک دارد که بیش از ۱۰ هزار مشترک آنها به این اداره بدهکار هستند.

رضا دهقانی امروز (پنجشنبه_۲۰ آذر ماه) در نشست خبری، اظهار کرد: یکی از موضوعات که اداره آب و فاضلاب شهرستان هدف گذاری کرده خارج شدن روستاهای اردستان از آبرسانی سیار است که از ابتدای سال جاری تاکنون ۳ روستا از مدار آب رسانی سیار خارج شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰۸ روستا در شبکه آبرسانی قرار دارد، افزود: تنها ۳۵ روستا شهرستان به صورت روزانه با تانکر آبرسانی می شوند و به دلیل اینکه روستاهایی هستند که کمتر از ۲۰ خانوار ساکن دارند تاکنون اقدامات موثری برای خروج از آبرسانی سیار انجام نشده است.

مدیر آب و فاضلاب شهرستان اردستان تصریح کرد: عملیات آماده‌سازی و نصب مخزن پیش ساخته‌ آب شرب روستای سفیده که ۲۴۱ مشترک را زیرپوشش قرار می‌دهد با ظرفیت ۲۱۰ متر مکعب و اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال از محل اعتبارات آب و فاضلاب آغاز شده و تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایسنا، دهقانی در ادامه به مجموعه اقدامات انجام شده در راستای نوسازی و تعویض شبکه های فرسوده آبرسانی در روستاها اشاره کرد و گفت: هر سال بخشی از شبکه فرسوده آبرسانی تعویض و نوسازی می شود که برهمین اساس و مطابق اعتبارات ابلاغی از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۲ کیلومتر از شبکه روستایی در ۴ روستای شهرستان تعویض شده است.

وی با بیان اینکه اداره آب و فاضلاب شهرستان اردستان بیش از ۱۲ میلیارد ریال از مشترکین خود طلبکار است که حدود ۷۵ درصد آنها مشترکین خانگی است، گفت: اداره آب و فاضلاب حدود ۲۸ هزار مشترک دارد که بیش از ۱۰ هزار مشترک آنها به این اداره بدهکار هستند.  

مدیر آب و فاضلاب شهرستان اردستان با بیان اینکه از همه مصرف کنندگان و مشترکان بدهکار شرکت آب و فاضلاب می خواهیم تا نسبت به پرداخت مطالبات این شرکت اقدام کنند، افزود: با توجه به اینکه شرکت آب و فاضلاب به جز قطع انشعاب، ابزار کاربردی دیگری برای وصول مطالبات خود ندارد، انشعابات مشترکینی که بیش از یک سال قبوض خود را پرداخت نکرده باشند و به این اداره بدهکار باشند از هفته آینده قطع خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها آب آب و فاضلاب شرکت آب و فاضلاب قبض آب اردستان آب و فاضلاب شهرستان اردستان اداره آب و فاضلاب هزار مشترک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۰۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به وحوش منطقه حفاظت شده پروند سبزوار آغاز شد

محمدرضا بسملی رئیس اداره حفاظت محیط زیست سبزوار گفت: با آغاز فصل گرما و عدم بارش مناسب در منطقه حفاظت شده پروند، آبرسانی به این منطقه در سال جدید از سر گرفته شده است.

او افزود: بازدید از آبشخور‌ها و منابع آبی حیات وحش مناطق حفاظت شده سبزوار و آبرسانی به آب انبار‌ها به صورت منظم انجام می‌گیرد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست سبزوار ادامه داد: بیش از ۱۰۰ هزار لیتر ظرفیت آب انبار‌ها و تانکر‌های پلی اتیلنی ذخیره آب منطقه حفاظت شده پروند است که در فصل گرما به طور مرتب با یک دستگاه خودرو ایسوزو ۶ هزار لیتری مستقر در اداره محیط زیست سبزوار آبرسانی می‌شود.

بسملی بیان کرد: همچنین یک منبع ذخیره آب ۲۰۰ هزار لیتری در این منطقه حفاظت شده در حال ساخت است که در صورت تامین اعتبار و تکمیل آن، با جمع آوری آب باران، ظرفیت آن بیش از ۲ برابر کل آب انبار‌های منطقه بوده و دیگر نیازی به آبرسانی با تانکر به این منطقه نخواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • آبرسانی به وحوش منطقه حفاظت شده پروند سبزوار آغاز شد
  • روایت ۲۰۰۰ نفری که بعد از چند دهه صاحب «آب» شدند
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • رفع تنش آبی ۱۰ روستا از مجتمع نرژی چقابور
  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • انتصاب رئیس جدید اداره آب و فاضلاب شهر سیلوانا
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • آبرسانی سیار به ۲۵۷ روستای استان گلستان
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود