Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علی بابایی رئیس پلیس مبارزه مواد مخدر استان زنجان،گفت: طی هشت ماه امسال بیش از یک تن و۳۷۴ کیلو گرم انواع مواد مخدر در استان زنجان کشف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  سرهنگ علی بابایی در ستاد مواد مخدر استان زنجان، به کشفیات مواد مخدر در استان زنجان اشاره کرد و گفت: طی هشت ماه امسال بیش از یک تن و۳۷۴ کیلو گرم انواع مواد مخدر در استان زنجان کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طی سال گذشته در همین بازه زمانی یک تن و ۲۸۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان زنجان کشف شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۰ درصد رشد دارد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان، گفت: دراین راستا دو هزار و ۵۸۸ نفر قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر در استان دستگیر شد و در سال گذشته در همین بازه زمانی هم دو هزار و ۴۳۶ قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر دستگیر شد.

بابایی از کشف ۴۵ مکان کشت شاه دانه و گل در استان زنجان خبر داد و تاکید کرد: در این میان پنج هزار و ۵۹۶ بوته گل و شاه دانه در استان کشف شد.

وی با بیان اینکه مصرف شیشه در یکی از مناطق مرفه نشین شهر زنجان افزایش دارد، ابراز کرد: طی سال گذشته در همین بازه زمانی دو هزار ۱۸۱ بوته گل در استان کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان زنجان، به بازدید از مزارع ذرت و آفتابگردان در استان زنجان اشاره کرد و گفت: طی هشت ماه امسال هم ۵۰۰ بوته گل که به صورت قاچاق در مزارع استان کشت شده بود، کشف و معدوم شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان زنجان رئیس پلیس مبارزه مواد مخدر مواد مخدر در استان زنجان انواع مواد مخدر مخدر استان زنجان سال گذشته کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۰۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال

مظفر رضایی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با هماهنگی و صدور دستورات قضایی لازم از سوی دادستانی خلخال و رصد اطلاعاتی از سوی مراجع نظامی و امنیتی از دو نفر آقا و خانم در مسیر سرچم به اردبیل 10 کیلو موادمخدر از نوع شیشه کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه این میزان موادمخدر در یک خودروی سواری جاسازی شده بود، خاطرنشان کرد: ماموران نظامی و امنیتی موفق به کشف و ضبط این موادمخدر شدند.

دادستان شهرستان خلخال گفت: متهمان دستگیر و با دستور قضایی روانه زندان شدند و پرونده نیز برای انجام تحقیقات مقدماتی بیشتر در حال رسیدگی و تکمیل شدن است.

کد خبر 6094760

دیگر خبرها

  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • یک کیلو گوشت چند سیخ کباب چنجه دارد
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم