Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، هاشم امامی اظهار کرد: در پی وقوع حادثه انفجار یک کپسول گاز در یک باغچه شخصی در منطقه شمس آباد که صبح امروز به وقوع پیوست، ۶ نفر در دم کشته شدند.

وی گفت: به محض اطلاع از وقوع حادثه، پس از حضور عوامل آتش نشانی و اورژانس و نیروهای انتظامی، جهت بررسی علت وقوع حادثه شخصا در محل حاضر شده و با همکاری کارشناسان محل را مورد بررسی قرار داده و موضوع دردست بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس حوزه قضایی بخش چهاردانگه با اشاره به جزئیات این حادثه، بیان کرد: در این حادثه ۶ نفر مرد که تاکنون هویت ۵ نفر از آن‌ها مشخص و شناسایی شده، در یک بنای احداثی در داخل یک باغ دور هم جمع شده بودند که بنا به علت نامعلومی،کسپول گازی واقع در محل، دچار انفجار شده و باعث مرگ حاضرین در صحنه شده است.

امامی تاکید کرد: با توجه به شدت انفجار و مرگ ۶ شهروند در این حادثه، با تشکیل پرونده قضایی علت وقوع انفجار و مرگ افراد در دستور کار قرار گرفته و کارشناسان امر در حال شناسایی علت وقوع حادثه هستند.

وی بدون اشاره به هویت فوت شدگان این حادثه گفت: اجساد کشف شده در این حادثه جهت تعیین هویت و علت قطعی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شده و پس از اعلام نظر و تشخیص هویت افراد دستورات قضایی مقتضی انجام خواهد شد.

رئیس حوزه قضایی بخش چهاردانگه خاطرنشان کرد: با توجه به عدم مشخص شدن علت حادثه، هرگونه اظهار نظر و بیان خبری از این حادثه، حدس و گمانه‌زنی افراد غیرمسؤول بوده و در صورت اتمام کار کارشناسان و اعلام وقوع حادثه و تعیین هویت افراد، مراتب از طریق مراجع و رسانه‌های رسمی به اطلاع‌رسانی می‌شود.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

کد خبر 571775 برچسب‌ها حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حوادث ایران وقوع حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۰۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار منزل مسکونی در قوچان/ یک نفر فوت شد

به گزارش قدس خراسان، حسن همتی‌فر، ۱۱ اردیبهشت‌ماه در تشریح این حادثه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک واحد منزل مسکونی در خیابان شهید واقفی شهر قوچان در پی بروز حادثه انفجاری تخریب شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهر قوچان با بیان اینکه در نخستین لحظات بروز این حادثه نیروهای آتش‌نشانی در صحنه حاضر شده و آتش حاصل از انفجار را مهار کردند، افزود: نیروهای خدماتی در حال حاضر در حال آواربرداری از محل حادثه هستند.

وی با بیان اینکه علت این حادثه در دست بررسی است، گفت: متأسفانه در پی بروز این حادثه یک نفر ساکن منزل مسکونی فوت کرده است.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) بارش شدید باران در تهران
  • افزایش شمار جان باختگان بارندگی شدید در برزیل
  • تهران تا فردا ظهر بارانی است/ احتمال وقوع تندر و آذرخش
  • انفجار در حومه دمشق؛ اسرائیل مدعی رهگیری موشک و حمله متقابل است
  • حمله رژیم اسرائیل به مناطقی در جنوب سوریه
  • بارش شدید برف بهاری در قله توچال تهران + ویدئو
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • یک کشته در پی انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • حادثه انفجار یک منزل مسکونی در قوچان 
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان/ یک نفر فوت شد