Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@13:51:24 GMT

قتل بی رحمانه در کرمان / قاتل 2 ساعت آزاد بود

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۸۰۴۷۳

قتل بی رحمانه در کرمان / قاتل 2 ساعت آزاد بود

به گزارش رکنا، سرهنگ رضا فیروزبخت گفت: در پی اعلام وقوع یک فقره نزاع منجر به قتل ، بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی و پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

او افزود: با حضور ماموران در محل و بررسی اولیه صحنه مشخص شد یک نفر در جریان یک نزاع بر اثر ضربات سلاح سرد به قتل رسیده و ضارب هم پس از ارتکاب جرم از محل فرار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستگیری قاتل فراری کمتر از 2 ساعت در عنبرآباد

این مسئول انتظامی تصریح کرد: ماموران با بررسی میدانی و بر اساس شواهد موجود هویت قاتل را شناسایی و طی یک سری اقدامات اطلاعاتی این فرد را کمتر از ۲ ساعت از زمان وقوع قتل در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ فیروزبخت گفت: این فرد پس از انتقال به مقر پلیس آگاهی به جرم ارتکابی خود به سبب بالا گرفتن تنش در یک نزاع اقرار و دلیل و انگیزه ارتکاب جرم را اختلاف قبلی با مقتول بیان کرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قتل پلیس اخبار حوادث قاتل کرمان خونین آزاد ۲ ساعت سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس فیلم قتل بازیگر سینما و تلویزیون قاتل پلیس زن ایران قیمت دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۰۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست تلخی که در کمتر از ۲۴ ساعت جبران شد

به گزارش "ورزش سه"، در دور برگشت از سری مسابقات پلی‌اوت سوپر لیگ والیبال روسیه تیم اورال اوفا در حضور میلاد عبادی پور دریافت کننده قدرتی ایرانی خود توانست به راحتی و با نتیجه سه بر صفر پیروز شود و رتبه سیزدهمی خود را حفظ کند.

در این دیدار اورال اوفا ست های بازی را به ترتیب با نتایج 25 بر 15، 25 بر 16 و 25 بر 20 پیروز شد تا در فاصله یک  بازی مانده به پایان دور پلی اوت رتبه سیزدهمی را از آن خود کرده باشد.

میلاد عبادی فردا آخرین بازی خود را برای این تیم مقابل نووگورود‌ انجام خواهد داد و سپس راهی اردوی تیم ملی والیبال ایران پس از استراحتی چند روزه خواهد شد.

همچنین در فینال سوپر لیگ روسیه تیم زنیت کازان با سرمربی گری آلکسی وربوف و توماس توتولو دو برد برابر دینامو مسکو کسب کرده اند و به تنها یک برد دیگر برای قهرمانی نیاز دارند.

دیگر خبرها

  • اهمیت نبرد در جبهه اقتصادی کمتر از جنگ نظامی نیست
  • دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی + عکس
  • دستگیری عوامل درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • بازداشت قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • دستگیری عوامل نزاع دسته‌جمعی در چالوس
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • شکست تلخی که در کمتر از ۲۴ ساعت جبران شد
  • قاتل پرسپولیس «بزرگ» بود؛ دیوانه وارترین شب زندگی شروین