Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@00:10:16 GMT

برتری دهدشت برابر نماینده کردستان

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۸۰۶۰۹

برتری دهدشت برابر نماینده کردستان

دومین روز از دور برگشت رقابت های لیگ برتر هندبال مردان با برتری تیم فرازبام خاییز دهدشت برابر تیم کیمیا کاشن کردستان آغاز شد.

به گزارش "ورزش سه " به نقل از  مهر، دومین روز از دور برگشت مرحله اول رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در بخش مردان گرامیداشت شهید پورجعفری امروز پنجشنبه ۲۰ آذرماه در سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد شهر شیراز با برگزاری سه دیدار پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در اولین مسابقه امروز که در چارچوب گروه دوم برگزار می‌شود دو تیم فرازبام خائیز دهدشت و کیمیا کاشت کردستان به مصاف هم رفتند. این بازی که در نیمه نخست با نتیجه ۱۰ بر هشت به سود نماینده دهدشت به صورت پایاپای در جریان بود در پایان با برتری ۲۶ بر ۱۶ تیم فرازبام خائیز به پایان رسید.

 

ناصر سلیمی سرمربی تیم کیمیا کاشت کردستان بعد از شکست شاگردانش در این بازی گفت: اولین بازی دور برگشت مسابقات لیگ برتر هندبال رو پشت سر گذاشتیم. بازی در یک سالنی که تیم‌ها تمرین مناسبی در آن نداشتند برگزار شد. نیمه اول سالن برای هر دو تیم ناشناخته بود و بازیکنان پر اشتباه ظاهر شدند.

 

وی پیرامون وضعیت نامطلوب گرمایشی سالن شهر شیراز هم بیان کرد: کفپوش سالن خوب بود ولی امیدواریم میزبان مسابقات به فکر وسایل گرمایشی برای سالن باشد. هوا خیلی سرد است و به قطع در این شرایط درصد آسیب دیدگی بازیکنان بالا می‌رود و کیفیت بازی‌ها هم کم می‌شود. امیدواریم در چند روز آینده وضعیت گرمایشی سالن برطرف شود و بتوانیم شرایط خوبی برای تیم‌ها داشته باشیم.

 

وی ادامه داد: نیمه دوم بازیکنان ما از نقاط ضعف حریف استفاده کرده و کم اشتباه شدند که این‌ها سبب شد نتیجه لازم را بگیریم.

 

سلیمی خاطرنشان کرد: در پایان جا دارد از فدراسیون تشکر کنم که در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا زیرساخت‌های شهر شیراز و استان فارس را در معرض آزمایش گذاشت تا در مسابقات جوانان آسیا کم اشتباه ظاهر شویم تا شرایط میزبانی خوبی برای آسیا داشته باشیم.

 

هندبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۰۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر چند خبر ورزشی شانزدهم اردیبهشت استان قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال و در بازی هفته بیست و ششم، شمس آذر قزوین امروز در بازی خارج از خانه به مصاف تیم گل گهر سیرجان می‌رود.

این بازی ساعت ۱۹ در حالی برگزار می‌شود که گل گهر و شمس آذر در مکان‌های ششم و هفتم لیگ قرار دارند.

دوچرخه سواران قزوینی راهی رقابت‌های آسیایی می‌شوند

حسین زنجانیان و طا‌ها قابلی رکابزنان تیم ملی کوهستان برای شرکت در رقابت‌های آسیایی در رشته دانهیل راهی مالزی می‌شوند.

تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان با شش ورزشکار امشب راهی مالزی می‌شود و دو نماینده استان ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت با حریفان مصاف می‌کنند.

 اتحاد قزوین تنها نماینده استان در لیگ مناطق کشور

مرحله دوم مسابقات فوتبال نوجوانان کشور قرعه کشی شد و تیم اتحاد قزوین تنها نماینده استان در این رقابت‌ها با تیم‌های فولاد مشهد، فریدونکار و عقاب ساری در گروه سه مسابقات هم گروه است.

این مرحله از رقابت‌ها بصورت مجتمع از امروز تا ۲۱ اردیبهشت در مشهد  برگزار  خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول
  • داور بازی کریستال پالاس - منچستریونایتد، دوربین به تن می‌کند
  • معرفی تیم‌های برتر مسابقات هندبال گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • سرمربی تیم هندبال جوانان: برای کسب سهمیه جهانی می‌جنگیم
  • برد پُرگل چلسی و برتری دقایق پایانی برایتون برابر استون‌ویلا
  • نگاهی بر چند خبر ورزشی شانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • مروری بر چند خبر ورزشی شانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • برتری پورتو برابر چاوز/ مهدی طارمی «دراگائو» را به وجد آورد
  • منچسترسیتی و تحقیر رقبا در دوران گواردیولا؛ 50 بازی با برتری حداقل 4 گل
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا