Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن همچنان به پیشروی‌های خود در نقاط مختلف این کشور ادامه می‌دهند. نیروهای یمنی پیشروی‌هایی را نیز در استان مأرب محقق ساخته‌اند.

بر اساس این گزارش، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن توانسته‌اند بیش از پیش به تسلط کامل بر شهر راهبردی مأرب نزدیک شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یمنی‌ها در همین راستا اخیراً موفق شدند کنترل مناطق حدفاصل میان «جبر مراد» و شهر مأرب را به دست بگیرند.

در همین حال، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به طور کامل، کنترل مناطق «حید آل احمد» و «رحوم» را به دست گرفتند. یمنی‌ها در جریان عملیات خود در مناطق مذکور شماری از عناصر مزدور سعودی را از پای درآوردند.

این پیشروی‌ها موجب شده است تا نیروهای مقاومت یمن بیش از هر زمان دیگری به تسلط کامل بر شهر مأرب نزدیک شوند. بنابراین، شمارش معکوس برای تسلط کامل یمنی‌ها بر مأرب آغاز شده است.

در این گیر و دار، جنگنده‌های عربستان سعودی سلسله حملات تجاوزکارانه خود به نقاط مختلف مأرب را تشدید کرده‌اند تا از این رهگذر مانع از پیشروی‌های بیشتر نیروهای یمنی در این شهر شوند. با تمامی اینها، نیروهای یمنی همچنان در مأرب در حال پیشروی هستند.

منبع: تقریب

کلیدواژه: ارتش و کمیته های مردمی یمن پیشروی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۰۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر

ایسنا/بوشهر مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از آماده باش کامل نیروهای امدادی و عملیاتی این استان در پی صدور هشدار سیل در روزهای پایانی هفته خبرداد.

به گزارش ایسنا، احسان ایزدپناه بعداز ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: حسب اعلام هشدار از سوی سازمان هواشناسی و همچنین سازمان امداد و نجات همه نیروهای عملیاتی این استان در حالت آماده باش کامل می‌باشند.

وی گفت: از هم استانی‌های می‌خواهیم به هشدارهای سازمان هواشناسی توجه کنند و همچنین از حضور در ارتفاعات و مسیر رودخانه های فصلی جداً خودداری کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر خاطرنشان کرد: در صورت بروز هرگونه حادثه شماره ۱۱۲ ندای امداد به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هدف استعمار فرانو تسلط بر مغز جوانان است
  • ۱۲ پهپاد اوکراینی در مناطق مختلف روسیه سرنگون شدند
  • عملیات «وعده صادق» مبدأ تاریخ جدیدی برای جهان است
  • تمامی نیروهای امدادی خدماتی گروه های جهادی و مردمی در مناطق سیل زده پای کار بودند
  • هدف قرار گرفتن کشتی «سیکلادیس»با پهپاد «شهاب» نیروهای یمنی+ فیلم
  • ۶ پهپاد اوکراینی در مناطق مختلف روسیه منهدم شدند
  • محمد علی الحوثی: با آتش بازی نکنید
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • ویدئویی که یمنی ها از نیروهای زیر زمینی خود منتشر کرده اند