Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@13:39:09 GMT

اتهام به نخست وزیر لبنان دررابطه باانفجار بیروت

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۸۰۷۷۰

ساعت 24 - بازپرس پرونده رسیدگی به انفجار مهیب «بیروت» در رابطه با این انفجار، اتهاماتی را به نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان وارد کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، «فادی صوان» بازپرس پرونده انفجار بندر بیروت اتهاماتی را به «حسان دیاب» رئیس دولت پیشبرد امور لبنان در رابطه با پرونده انفجار بندر بیروت، وارد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، وی به دلیل آنچه که از آن به عنوان اهمال کاری و کوتاهی در مسأله انفجار بندر بیروت یاد کرد، علیه حسان دیاب اقامه دعوی کرده است. این بازپرس لبنانی همچنین اتهامات مشابهی را به برخی وزرای پیشین لبنان وارد کرده استا

.ین اتهامات به «علی حسن خلیل»، «غازی زعیتر» و «یوسف فنیانوس» از وزرای سابق لبنان وارد شده است. بازپرس لبنانی اعلام کرده است که طی روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هفته بعد از افراد یاد شده بازجویی صورت خواهد گرفت.بازپرس پرونده قرار است روز دوشنبه آتی برای بازجویی از حسان دیاب به مقر نخست‌وزیری لبنان برود. این درحالی است که انفجار مهیب بندر بیروت به کشته شدن بیش از ۱۹۰ نفر و زخمی شدن حدود ۷ هزار نفر منجر شد.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: بندر بیروت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۰۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز فرار رونالدو از سفر به آمریکا چیست؟

کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره پرتغالی باشگاه النصر عربستان، از جمله افراد مشهوری است که حتمالا تمام کشورهای دنیا با آغوش باز پذیرای او و خانواده‌اش هستند.

در گزارش خبرورزشی آمده است:رونالدو همیشه نشان داده مکان‌های مختلفی را برای سفر و گذراندن تعطیلات انتخاب می‌کند اما یک اتفاق مرموز میان تمام تصمیم‌های کریس حسابی به چشم می‌خورد. جالب است بدانید که او از سال ۲۰۱۴ به طرز عجیبی هرگز به آمریکا سفر نکرده و حتی یکبار به بهانه‌ای در اردوی پیش فصل یوونتوس در ایالات متحده حاضر نشد!

گفته می‌شود دلیل سفر نکردن کریس رونالدو به آمریکا، بازبودن پرونده قضایی او در خاک این کشور است. اتهام تجاوز رونالدو به خانم کاترین مایورگا با گذشت سال‌ها از این ماجرا همچنان در دست بررسی است و پلیس لاس وگاس در حال تحقیق روی این پرونده می باشد.

اگرچه که بارها رونالدو این اتهام را رد کرده ولی در صورت سفر به آمریکا احتمال دستگیر شدن او وجود دارد و به همین خاطر هم او به توصیه وکلای خود به آمریکا سفر نمی‌کند.

 

دیگر خبرها

  • بحران دولتی در اسپانیا در سایه اتهام فساد علیه همسر سانچز
  • صدور حکم بمبگذار میدان تقسیم استانبول
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • نخست وزیر اسپانیا به دلیل پرونده فساد مالی همسرش در آستانه استعفا قرار گرفت
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • رئیس جمهور با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
  • رئیسی با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
  • آیت الله رئیسی با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
  • راز فرار رونالدو از سفر به آمریکا چیست؟