Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا کامبیز لقمانی مقدم روز پنجشنبه در جلسه مناسب سازی معابر عمومی با وضعیت معلولان، در فرمانداری آستارا از شهرداری و اداره راه و شهرسازی خواست به خاکریزی، تسطیح و ایجاد فضای سبز در محوطه مجتمع مسکونی معلولان اقدام کنند تا معولان جسمی حرکتی مشکلی در تردد نداشته باشند.

مجتمع مسکونی معلولان با ۱۹۲ واحد، جزو پروژه مسکن مهر آستاراست و در سال ۹۴ به بهره برداری رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرماندار آستارا ادامه داد: مناسب سازی اماکن عمومی و رفع سد معبر برای تردد آسان معلولان ضروری است و بارها در جلسات مختلف مطرح شده اما شهرداری و دستگاه های متولی، تاکنون در این رابطه اقدام جدی انجام نداده اند.

لقمانی مقدم افزود: شهرداران آستارا و لوندویل با بررسی میدانی برای ایجاد پارکینگ ها، مناسب سازی سرویس های بهداشتی داخل شهر و تامین امکانات رفاهی جانبازان و معلولان تلاش کنند.

فریبرز خورشیدی رئیس اداره بهزیستی آستارا هم گفت: مرکز توانبخشی توانخواهان ذهنی سامان و سارا با ۶۵۰ معلول، مجری طرح توانبخشی مبتنی بر جامعه است و دولت با یارانه و هزینه های جانبی به معلولان کمک می کند و باید برای کیفیت خدمات رسانی، از ظرفیت دستگاه های اجرایی و خیران استفاده شود.

بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان قرار دارد و ۷۰۰ خانوار این شهرستان از خدمات اجتماعی و توانبخشی بهزیستی بهره مند هستند.

برچسب‌ها مناسب سازی معابر آستارا مسکن معلولان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مناسب سازی معابر آستارا مسکن معلولان مناسب سازی معابر آستارا مسکن معلولان اخبار کنکور مناسب سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۰۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه گانه شدند

ارسلان مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: عملیات آماده‌سازی ۵۴۴ هکتار زمین با ظرفیت ساخت ۱۲ هزار و ۵۰۰ واحد در شهرهای مختلف کشور از جمله بوشهر  آغاز شده است و بیش از ۲ هزار هکتار معادل بیش از ۵۰ هزار واحد مسکونی تا به امروز عملیات اجرایی کلید خورده است.

معاون وزیر راه وشهر سازی گفت: بر اساس اطلاعات سامانه طرح نهضت ملی مسکن بیش از ۷۱ هزار متقاضی واجد ۳ شرط و همچنین ۱۷ هزار متقاضی دارای ۴ شرط برای دریافت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند.

مالکی با بیان اینکه دسترسی به مسکن مسئله‌ای مهم و اساسی برای مردم است، تاکید کرد: آمارها حاکی از آن است که بین ۵۰ تا ۷۰ درصد درآمد خانوارها صرف هزینه مسکن می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی - تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی_تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • آماده‌سازی ۵۴۴ هکتار زمین در استان بوشهر برای طرح نهضت ملی مسکن
  • تخلیه ساکنان ۴ مجتمع مسکونی تجاری در قزوین به دلیل گودبرداری
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه‌گانه شدند
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه گانه شدند
  • عملیات بهسازی و احیای چاه مجتمع ظاهر کندی شاهین دژ
  • معدوم سازی ۳۸۹ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در آستارا